ltdata Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 hei, Har en pc med en strømforsyning som bråker. Ønsker derfor å bytte den til en som er stillegående. Lest mye positivt om denne: Corsair Powersupply 450W, 120mm Vifte, 6xSATA, ATX/EPS, 1xPCI-E, 20/24pin Men det blir kanskje overkill for en pc som min? Jeg har en standard pakke-pc fra packard bell: AMD sempron 3400+. 1,8ghz. Noen forslag til stillegående strømforsyning til min pc? Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 hei, Har en pc med en strømforsyning som bråker. Ønsker derfor å bytte den til en som er stillegående. Lest mye positivt om denne: Corsair Powersupply 450W, 120mm Vifte, 6xSATA, ATX/EPS, 1xPCI-E, 20/24pin Men det blir kanskje overkill for en pc som min? Jeg har en standard pakke-pc fra packard bell: AMD sempron 3400+. 1,8ghz. Noen forslag til stillegående strømforsyning til min pc? Corsair VX 450W som du nevner over er det beste valget for en stillegående strømforsyning til din PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå