Bruker-104685 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Og viss man har hdtv fra før uten en konsoll da er jo det billigere å kjøpe en konsoll fra 2600kr til 4000kr. Og viss du driter i dem andre finnesser pc har "piratkopiering" og tenker bare spillpc da er det billigere å gå for en konsoll.. Jeg synes att dem krava er ganske høye med tanke hva du må ut med Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Og viss man har hdtv fra før uten en konsoll da er jo det billigere å kjøpe en konsoll fra 2600kr til 4000kr.Og viss du driter i dem andre finnesser pc har "piratkopiering" og tenker bare spillpc da er det billigere å gå for en konsoll.. Jeg synes att dem krava er ganske høye med tanke hva du må ut med Men nå må du skjønne at en PC til f.eks 6 tusen kan gjøre millioner flere ting en en PS3 eller 360 også da. Du betaler ikke bare for PC-spilling, men alt annet den kan gjøre opså. Hvis du kun er opptatt av spilling, kan du vel gå for PS3/360, men det betyr alikevel ikke at det er bedre. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Og viss man har hdtv fra før uten en konsoll da er jo det billigere å kjøpe en konsoll fra 2600kr til 4000kr.Og viss du driter i dem andre finnesser pc har "piratkopiering" og tenker bare spillpc da er det billigere å gå for en konsoll.. Jeg synes att dem krava er ganske høye med tanke hva du må ut med Xbox 360 har jo like gode piratkopieringsmuligheter som PC. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Og viss man har hdtv fra før uten en konsoll da er jo det billigere å kjøpe en konsoll fra 2600kr til 4000kr.Og viss du driter i dem andre finnesser pc har "piratkopiering" og tenker bare spillpc da er det billigere å gå for en konsoll.. Jeg synes att dem krava er ganske høye med tanke hva du må ut med Xbox 360 har jo like gode piratkopieringsmuligheter som PC. Nja, men det er jo mye mer risiko på 360 fordi du må modde den, og man mister derfor også garantien. Endret 27. januar 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Azper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Og viss man har hdtv fra før uten en konsoll da er jo det billigere å kjøpe en konsoll fra 2600kr til 4000kr.Og viss du driter i dem andre finnesser pc har "piratkopiering" og tenker bare spillpc da er det billigere å gå for en konsoll.. Jeg synes att dem krava er ganske høye med tanke hva du må ut med Xbox 360 har jo like gode piratkopieringsmuligheter som PC. Nja, men det er jo mye mer risiko på 360 fordi du må modde den, og man mister derfor også garantien. Hyarr, når begynte pirater å bry seg om garantier lol Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Og viss man har hdtv fra før uten en konsoll da er jo det billigere å kjøpe en konsoll fra 2600kr til 4000kr.Og viss du driter i dem andre finnesser pc har "piratkopiering" og tenker bare spillpc da er det billigere å gå for en konsoll.. Jeg synes att dem krava er ganske høye med tanke hva du må ut med Xbox 360 har jo like gode piratkopieringsmuligheter som PC. Nja, men det er jo mye mer risiko på 360 fordi du må modde den, og man mister derfor også garantien. Hyarr, når begynte pirater å bry seg om garantier lol Ehm, hvis det skjer noe med Xboxen din, så må du punge ut til en ny en, og ikke få reparert den eller få en ny gratis av microsoft. Så en garanti er ganske grei å ha, ihvertfall når hver 3 xbox dør.. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hvordan greier du å få høyere krav til prossesor på minimum enn anbefalt? http://www23.tomshardware.com/cpu_2007.htm...0&chart=418 Endret 27. januar 2008 av Xander^ Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Minimum Krav: DirectX-versjon: DirectX 10 Den skjønte jeg ikke helt, hvordan kan minste kravet være directx 10 hvis en av operativ systemene er XP? Hva med å lese ordentlig? Skjermkort: 256 MB DirectX 10-kompitabelt eller 9 med Shader Model 3.0 Likeså. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Ehm, hvis det skjer noe med Xboxen din, så må du punge ut til en ny en, og ikke få reparert den eller få en ny gratis av microsoft. Så en garanti er ganske grei å ha, ihvertfall når hver 3 xbox dør.. hmmm jeg har jo ikke bare 360 siden jeg nevner den hver 3dje xbox dør. Hva med broren min kjøpte bœrbar pc til 11000kr og den ble ødelagt etter 5timer og når han tok den på så maskinen bare hvit skjerm der det stod Acer, gikk ikke ann å trykke på noe, da vil jeg kalle pc 80% feilratio siden den varte 5 timer og til vannvittige summen 11000kr, mye mer enn jeg brukte på ps3 360 og hdtv Endret 28. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) hmmm jeg har jo ikke bare 360 siden jeg nevner denhver 3dje xbox dør. Hva med broren min kjøpte bœrbar pc til 11000kr og den ble ødelagt etter 5timer og når han tok den på så maskinen bare hvit skjerm der det stod Acer, gikk ikke ann å trykke på noe, da vil jeg kalle pc 80% feilratio siden den varte 5 timer og til vannvittige summen 11000kr, mye mer enn jeg brukte på ps3 360 og hdtv Ehm det var nok heller et engangstilfelle, for jeg har hørt om få som har fått sin bærbar pc ødelagt, men jeg har 2 kamerater som har fått xboxene sine "døde", og leser stadig om folk på nettet som får det. Hvor mye pcen koster har ikke en dritt å si får hvor lenge den varer, så lenge den er ny. Endret 28. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Men nå må du skjønne at en PC til f.eks 6 tusen kan gjøre millioner flere ting en en PS3 eller 360 også da. Du betaler ikke bare for PC-spilling, men alt annet den kan gjøre opså. Hvis du kun er opptatt av spilling, kan du vel gå for PS3/360, men det betyr alikevel ikke at det er bedre. De millionene med flere ting kan du nok gjøre med den PC-en du har fra før av ganske greit. Det er så og si kun spilling som krever det nyeste av det nye når det gjelder PC, så det argumentet gjelder nok kun for de som ikke har PC eller har en fra gamle dager når hele verden var i svart-hvitt. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvordan greier du å få høyere krav til prossesor på minimum enn anbefalt? Er ikke helt med deg jeg nå .... Du må vite at det går ikke på antall Ghz da min Celeron 420@3,2Ghz yter mange ganger bedre enn en gamel celeron på 6Ghz (cedar mill, prescot) Men Mus og tastatur gjør en PC verdt det uansett .... Som andre og sier emd en PC er mulighetene uendlige ! En annen ting er at man enkelt kan klokke en PC som gjør at ting for vekk kan kjøre med god FPS, man kan ikke modifisere en XBOX til å bli en XBOX360 eller en PS2 til å bli en PS3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Men nå må du skjønne at en PC til f.eks 6 tusen kan gjøre millioner flere ting en en PS3 eller 360 også da. Du betaler ikke bare for PC-spilling, men alt annet den kan gjøre opså. Hvis du kun er opptatt av spilling, kan du vel gå for PS3/360, men det betyr alikevel ikke at det er bedre. De millionene med flere ting kan du nok gjøre med den PC-en du har fra før av ganske greit. Det er så og si kun spilling som krever det nyeste av det nye når det gjelder PC, så det argumentet gjelder nok kun for de som ikke har PC eller har en fra gamle dager når hele verden var i svart-hvitt. Takker deg Nimrad, endelig noen som ikke hater meg her på forumet Det er akkurat det jeg vil fram til, Gaming Pc krever fet lommebok og du må ha det beste av det beste men fortsatt yter det ikke skikkeligt i visse spill Og jeg bryr ikke meg døyten att pcen har mer finesser, hva skal jeg med MSN, word, excel, osv når jeg tenker kun på spillene så da er det valget ikke vanskeligt... 3konsollene ftw Jeg måtte nok ut med 8500kr får å få Assassins Creed spillbart til pc, siden den pcen jeg har er kjøpt juli ifjor til 7500kr med skjerm , og den er ødelagt som vanligt. Så dette pcåret for 2008 har ikke starta bra først ryker den pcen jeg har, så 1 uke etterpå ryker broren min sin bærbare som var helt splitter ny. Alt dette er skjedd januar iår . Så kan ikke si pc er best innen holdbarhet heller! Endret 27. januar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Patney Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Vil dette spillet bli mulig å modifiseres? Tenker på hvor kult rocket launchers osv. kunne vært i spillet. En assassin fra oldtiden hopper fra tak til tak, tar fram en rocket launcher og skyter ut i en folkemengde. Endret 27. januar 2008 av Patney Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Så kan ikke si pc er best innen holdbarhet heller! 3 red light of death Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Vil dette spillet bli mulig å modifiseres? Tenker på hvor kult rocket launchers osv. kunne vært i spillet. En assassin fra oldtiden hopper fra tak til tak, tar fram en rocket launcher og skyter ut i en folkemengde. Drit kult. Så kan de lage Airbuss A380 i WoW, istedet for de teite flyvebåtene. Også kan de ha Cruise skip som "The World" istedet for de stygge og gamle piratbåtene. Det hadde det vært kult elektronisk nitrodrevne pulsepistoler i Oblivion. Dritfett. Hva med Nanosuiten fra Crysis i netthack? Endret 27. januar 2008 av Neppe Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Så kan ikke si pc er best innen holdbarhet heller! 3 red light of death har dessverre ikke bare 360 da PS3 er så si feilfrie Jeg synes alle maskiner folk kjøper har feil i seg nesten uansett Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå