SidVicious Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fikk red ring of death i dag!!! I dag var også første gang jeg hadde Xbox360n og Playstation 3 på samtidig. Har en optisk splitter koblet sammen mellom dem og stereoanlegget. Kan det ha vært grunnen til at jeg fikk Red ring of death? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tviler. Red ring of death kommer pga at maskinen blir ganske varm, og litt loddetinn i maskinen løsner, og da får du feilmeldingen Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Ok, den begynte å bli ganske treg i oppstarten i det siste også. Nå er det jo helg. Er det ikke et nummer jeg kan ringe eller noe? Hva gjør dem med maskinen min på rep? Kan jeg forvente å få dette problemet igjen? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei igjen.. Det er ett nummer du kan ringe, men fant det ikke akkurat nå.. Det som skjer er at de enten bytter innmaten, eller rett og slett gir deg ny xbox. Om du kan forvente problemet igjen, det spørs på hva dem gjør. Men dobbeltsjekk dette før du kanskje dummer deg ut, er det 3 eller 4 røde lamper som lyser? 4 betyr at av kabelen ikke er skikkelig i.. Husk å ikke lever med harddisk etc når boxen blir hentet Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Var 3. hehe. Plutselig virket den igjen nå når jeg slo den på... merkelig... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Er fler som får den til å virke etter RROD - i noen minutter, før det kommer tilbake. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fikk ROD for 4 dager siden. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Må eg ringe M$, eller kan eg berre gå i ein butikk som leverer xboxer også sender dei den inn for meg? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ring: 800 14 174 Ga bort min gamle xbox til broren min forrige uke(kjøpte meg elite), og han puttet den inn i et skap og spilte kanskje 1 time eller 2. 4 dager senere så fikk han RROD. Ringte kundeservice og fikk beskjed om at det enten var maskinfeil eller feil på strømforsyningen. Hadde tatt med xboxen på jobben for innlevering, så da løy jeg og sa at det hadde jeg sjekket. Så den blir hentet snart av DHL. Men du kan sjekke det lyset på strømforsyningen din. Hvis lampen lyser rødt på den, så er det den som er ødelagt. Da sender MS deg en ny en. Eneste som er flaks for meg er at jeg selv jobber i DHL så jeg får speedet opp prosessen mtp. frakt Norge Tyskland og Tyskland - Norge Lenke til kommentar
juletred Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Må eg ringe M$, eller kan eg berre gå i ein butikk som leverer xboxer også sender dei den inn for meg? Siden du jobber i DHL har jeg et par spørsmål. Sendte 360'en min på rep og den ble hentet fra DHL den 30 januar. Igår ringte jeg Microsoft kundeservice for å få et sporingsnummer, og samtidig sa de at den hadde blitt sendt fra rep den 2.febrar. Er ikke dette unormalt kort tid? Ble litt skeptisk når jeg hørte det hadde tatt så kort tid, men vet ikke om jeg burde vere det? Sporingsnummeret jeg fikk av Microsoft får ikke opp info om pakken. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Siden du jobber i DHL har jeg et par spørsmål. Sendte 360'en min på rep og den ble hentet fra DHL den 30 januar. Igår ringte jeg Microsoft kundeservice for å få et sporingsnummer, og samtidig sa de at den hadde blitt sendt fra rep den 2.febrar. Er ikke dette unormalt kort tid? Ble litt skeptisk når jeg hørte det hadde tatt så kort tid, men vet ikke om jeg burde vere det? Sporingsnummeret jeg fikk av Microsoft får ikke opp info om pakken. Jeg jobber ikke i DHL selv, men fikk Xboxen min tilbake fra reparasjon kun 6 dager at jeg leverte den inn første gangen, så det er nok fullt mulig at det stemmer. Lenke til kommentar
juletred Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Herlig da.. Jeg hadde regnet med å måtte vente 1 mnd ++.. blir kanskje en fin vinterferie allikevel Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja hvorfor ikke være litt heldig iblandt.. kan være du får en ny maskin.. og at øhm.. ikke drep meg fullstendig her på forumet a.. at M$ har sendt avgårde en bunt med maskiner til norge ellerno? Lenke til kommentar
juletred Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Litt OT, men hvordan blir 360en fraktet fra Norge til Tyskland og omvendt? Med bil hele veien eller tog/båt/fly? Så på sporingen av pakken at den ble sendt fra rep idag og lurer på når jeg kan vente den tilbake.. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Må eg ringe M$, eller kan eg berre gå i ein butikk som leverer xboxer også sender dei den inn for meg? Kan bare gå i butikken.. Det gjorde jeg... Tok vel kun 3-4 dager så fikk jeg en ny.. Heldig! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Litt OT, men hvordan blir 360en fraktet fra Norge til Tyskland og omvendt? Med bil hele veien eller tog/båt/fly? Så på sporingen av pakken at den ble sendt fra rep idag og lurer på når jeg kan vente den tilbake.. Blir sendt med Bil Express Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå