Gå til innhold

Fikk Red ring of death i dag! ARGH!

SidVicious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen..

Det er ett nummer du kan ringe, men fant det ikke akkurat nå..

Det som skjer er at de enten bytter innmaten, eller rett og slett gir deg ny xbox. Om du kan forvente problemet igjen, det spørs på hva dem gjør.

Men dobbeltsjekk dette før du kanskje dummer deg ut, er det 3 eller 4 røde lamper som lyser? 4 betyr at av kabelen ikke er skikkelig i..

Husk å ikke lever med harddisk etc når boxen blir hentet

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ring: 800 14 174

Ga bort min gamle xbox til broren min forrige uke(kjøpte meg elite), og han puttet den inn i et skap og spilte kanskje 1 time eller 2.

4 dager senere så fikk han RROD. Ringte kundeservice og fikk beskjed om at det enten var maskinfeil eller feil på strømforsyningen.

Hadde tatt med xboxen på jobben for innlevering, så da løy jeg og sa at det hadde jeg sjekket. Så den blir hentet snart av DHL.

Men du kan sjekke det lyset på strømforsyningen din. Hvis lampen lyser rødt på den, så er det den som er ødelagt. Da sender MS deg en ny en.

Eneste som er flaks for meg er at jeg selv jobber i DHL så jeg får speedet opp prosessen mtp. frakt Norge Tyskland og Tyskland - Norge :)

Lenke til kommentar
Må eg ringe M$, eller kan eg berre gå i ein butikk som leverer xboxer også sender dei den inn for meg?

Siden du jobber i DHL har jeg et par spørsmål.

Sendte 360'en min på rep og den ble hentet fra DHL den 30 januar. Igår ringte jeg Microsoft kundeservice for å få et sporingsnummer, og samtidig sa de at den hadde blitt sendt fra rep den 2.febrar. Er ikke dette unormalt kort tid? Ble litt skeptisk når jeg hørte det hadde tatt så kort tid, men vet ikke om jeg burde vere det? Sporingsnummeret jeg fikk av Microsoft får ikke opp info om pakken.

Lenke til kommentar
Siden du jobber i DHL har jeg et par spørsmål.

Sendte 360'en min på rep og den ble hentet fra DHL den 30 januar. Igår ringte jeg Microsoft kundeservice for å få et sporingsnummer, og samtidig sa de at den hadde blitt sendt fra rep den 2.febrar. Er ikke dette unormalt kort tid? Ble litt skeptisk når jeg hørte det hadde tatt så kort tid, men vet ikke om jeg burde vere det? Sporingsnummeret jeg fikk av Microsoft får ikke opp info om pakken.

Jeg jobber ikke i DHL selv, men fikk Xboxen min tilbake fra reparasjon kun 6 dager at jeg leverte den inn første gangen, så det er nok fullt mulig at det stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...