mandars Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 jeg har et Nvidia GeForce 8800 GTX som sier det ikke får bra nokk strøm. =S Jeg har nettop kjøpt ny psu på 1000w med navn NorthQ NQ-4775-1000 Giant Reactor 1000W vær gang jeg starter opp nesten kommer det en melding som sier at jeg vil miste ytelse hivs jeg ikke gir det mere strøm jeg må restarte pcn helt til den meldingen ikke dukker opp. når jeg spiller når den meldingen har kommet, er skjermen fryst men lyden sier at jeg går videre og skyter ^^ får ikke spillet -crysis -hl2dm -garrysmod -css som er alle spillene jeg spiller ^^ noen som har peiling på hva det kan være ? sorry får skrive feilene ^^ Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har du koblet på ekstra strøm til kortet? Som i vanlig molex/s-ata strømkontakt eller lignende? Lenke til kommentar
enema Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 korrekt, jeg og mistenker at skjermkortet ikke har strømtilkoblingen sin. altså, det skal være en kabel som går fra strømforsyningen, som passer i skjermkortet. da skulle skjermkortet få nok strøm, når den er koblet til. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tror det kan være en bugg med 1000w PSU'er og skjermkortet. Google det problemet så kan du lese om det...er for lat til det nå. Brukerne har prøvd feks med en 850W så fungerer det, merkelig. Lenke til kommentar
mandars Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 det er 2x 8pin du kan ta av 2 pin på vær 8 pin til 6pin og 4x6 pin har prøvd alt ingen ting fungerer må bare resterte pc`n 1000ganger så vrker det, har prøvd og innstalere xp og vista men ingen ting løser problemet, vet ikke og det er en bugg eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå