Abba91 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei Jeg skal ha en LCD eller Plasma tv til 20 000 + Vil helst ha en LCD tv fordi jeg har hørt at den ikke før gjennskinn fra sol og lys, og at den er bedre på bilde kvalitet. Størrelsen skal være minst 46" Noen Tips?? Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 da burde du se på sony 46 " lcd.. husker ikke hva toppmodellen heter men det finner du lett ut da den er dyrest.. men det aller beste du kan kjøpe er pioneer plasma men 46 " trur jeg koster litt mere.. eller er panasonic plasma bare hakket bak pioneer men koster mye mindre.. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 da burde du se på sony 46 " lcd.. husker ikke hva toppmodellen heter men det finner du lett ut da den er dyrest.. men det aller beste du kan kjøpe er pioneer plasma men 46 " trur jeg koster litt mere.. eller er panasonic plasma bare hakket bak pioneer men koster mye mindre.. Er det noen nye funksjoner jeg bør se etter? som fks. harddisk? eller kommer det noen nye funksjoner som jeg burde få med meg? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei Jeg skal ha en LCD eller Plasma tv til 20 000 + Vil helst ha en LCD tv fordi jeg har hørt at den ikke før gjennskinn fra sol og lys, og at den er bedre på bilde kvalitet. Størrelsen skal være minst 46" Noen Tips?? Tør påstå at det ikke er en eneste LCD-tv på markedet i dag som gir et bedre bilde enn min Pioneer428XD gir meg, så at LCD er bedre på bildekvalitet tar jeg nesten som en fornærmelse Skal du ha plasma så må du opp i 50" siden de ikke finnes i 46" og i den prisklassen er det Panasonic du burde gå for. Kan ikke så veldig mye om LCD så vet ikke helt om jeg tør anbefale noen konkrete modeller, men hvis jeg hadde vært i dine sko så hadde jeg tatt en titt på Sony og Philips sine modeller. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hva med denne? http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=531 Er det lurt å kjøpe en LCD tv i så stor størrelse eller burde jeg kjøpe en Plasma skjerm istedet? TV'n skal brukes mest til å se på digital tv og se på film. Endret 28. januar 2008 av Abba91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå