rhumbor Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Skal ha meg ny telefon...ikkje sikker på hvilken enda. I mars skal jeg på en helgetur til københavn og lurte på i den forbindelse om noen er kjent med prisnivået på mobil uten abb. i danmark? Lønner det seg for meg å kjøpe tlf der? Endret 26. januar 2008 av rhumbor Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Sjekk på kelkoo.dk,så har du en antydning.Blir vel dyrere hvis du kjøper i butikk. Hva med å kjøpe en iphone? Endret 26. januar 2008 av tunam85 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nei, du sparer "ingenting". Prisene i butikker er MYE høyere enn i nettbutikkene, ihvertfall på de fleste varer. Har sett prisforskjellen på en mobiltelefon på elkjøp hadde 1000 kr imellom på elkjop.no Kjøper du i Danmark kan du risikere å ikke få norske menyer. Sjekka noen telefoner på kelkoo.dk og prisene er faktisk nesten prikk like, det varierer fra -200 kr til 200 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå