Stig-Arne Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Er de noen som har testet CNPS6000ALCU: Denne bestillt den og to stk av UC8FAB Denne Noen som har noen innvendinger mot å bestille de kjølerene ?[/url] Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Linkene dine fynker ikke!! Kjører selv en Zalman CNPS6000ALCU...fungerer greit den! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Joda. nu så 8) Bare jeg som ikke tenkte på at microplex ikke har hele adr. i adresse linjen Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har Zalman 6000CU, er fornøyd med den, men lurer på om jeg skal bytte ut 92mm viften som følger med med 2 stk 80mm og sette dem i litt vinkel. (se bilde) Noen som har tenkt det sammen, ser at du har bestilt 2 stk vifter. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Blir sikkert å gå bra det dær. Jeg skal bruke de to andre viftene til å blåse inn luft og trekke ut. Skal ha den ene viften foran i kabinettet og den andre bak , i tillegg har jeg en vifte fra før av som trekker inn luft fra siden. Har et Chiftec kabinett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå