dabooo Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Skal spise kun salat i et par uker fremover nå med litt fransk dressing på og se hvordan det funker. Salat, paprika, mais, sjampinjong, annanas, agurk og en boks skinke eller en kylling (varierer litt) Syntes salat er sinnsykt godt, bedre en det meste annet jeg spiser, og virker som kroppen min hånterer salat mye bedre en pasta, bakevarer og lignende. Eneste aktivitetene jeg driver med er vel at jeg tar meg en 10-15 minutters runde på ergometer sykkelen jeg har her de gangene jeg føler for det (max 1 gang i uka) Også er jeg somregel ute i helgene, da sitter jeg aldri stille skal oppdatere dere hvordan det går fremover, så langt er jeg ned 5 kilo Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hei, Daboo! Er det mister Daboo fra Haomarush? Daydiem her. Kaloriinntaket du beskriver i førsteposten er helt greit bortsett fra at det helst skulle kommet litt mer spredt. Dette sier jeg fordi du vil få et mer ustabilt blodsukker med så spredte måltider som du har nå, og det fører til en betydelig økt risiko for diabetes. Dessuten er det ikke lurt å spise store deler av sitt daglige kaloriinntak sent på dagen. Anbefaler deg egentlig å la være å spise noe som helst etter 19:00. Det store cluet for deg, derimot, er nok bevegelse. Med trening vil du øke din totale muskelmasse og dermed også øke forbrenningen kraftig. I tillegg vil du ved regelmessig trening kunne motvirke flere av de skumle livsstilssykdommene du er i faregruppen for nå. Endrer du ikke dine aktivitetsvaner vil du nok møte hjerte- og karsykdommer og annet i en svært tidlig alder. En BMI på 38 er ikke til å spøke med. Angående dietter kan du kanskje prøve en lavkarbo-diett. Er mange som har hatt gode resultater med dem. Endret 3. mai 2008 av eskhyo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå