Alexander Schindler Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Er din filmhylle et tomt og trist skue? Fortvil ikke, her har du muligheten til å fylle på i bøtter og spann. Les mer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Hva kvalifiserer som en tom filmhylle? Jeg tør påstå at min ser ganske tom ut i forhold til f.eks Njaal, Manx og _crs sine. =D Endret 26. januar 2008 av LarsP Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Hvem som helst kan vel ta et bilde av en tom hylle og/eller si de har lite eller ingen filmer. Etter min mening burde begrunnelsen vektlegges 99%. 32 filmer er forøvrig ikke noe "filmlass". Det vil ta opp 50cm av en hylle. Men et par hundre kanskje... Endret 26. januar 2008 av _crs_ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hylla mi er ganske tom, men det er vel kanskje mest fordi jeg stort sett slenger filmer i boden, og har de på disk istedet. AtW Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dårligt gjort mot oss som faktisk har mer en 10 filmer da Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hadde ikke hatt noe imot det, har vel noe rundt 10 filmer selv i en nokså tom hylle. Er jeg heldig rekekr jeg å ta et bilde og sende inn når jeg kommer hjem fra helga Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det hadde vært noe det. Men har nok for mange filmer. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dette syns jeg er et flott tiltak! Kudos for at HD DVDer er med også (syns jeg så hu dama i vannet på rødt ) Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dette syns jeg er et flott tiltak! Kudos for at HD DVDer er med også (syns jeg så hu dama i vannet på rødt ) Det er mye "rått og råde" i filmsamlingen vi lodder ut, men "Lady in the Water" er med på både Blu-ray og HD DVD, hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nesten som at jeg har lyst å si opp i nettverket slik at jeg kan delta i konkuransen Men når det er sagt så er ikke akkurat filmhyllene tomme. Stort press på hjemmefronten på å tømme hyllene fremfor fylle dem. Hva er det med den bedre halvdel som ikke skjønner behovet for å fylle opp plass uten at behovet egentlig er der (er jo mye mer praktisk å bare ha filmene på disk)? Jeg har ingen planer om å blir rasjonell i så måte og om jeg kunne deltatt i denne konkuransen ville begrunnelsen være at jeg trenger en unnskyldning til å få fjernet noen blomster fra hylla som jeg ikke ønsker å ha der (håper ikke madammen leser dette her). Hyggelig med konkuranse forresten. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva med oss som ikke har hyller engang, da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva med oss som ikke har hyller engang, da? Ta bilete av gulvet ditt. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Her er mitt gulv. Nokså tomt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men her er hyllene. Alle filmene er ikke mine, men som noen sa (husker ikke hvem, men en på forumet i hvert fall): Filmer er for alle. Hylle 1: (Gamle filmer, så det er mange barnefilmer.) Hylle 2: "Hylle" 3: Laserdiskene: (Vet ikke hvor mange, men han vi fikk de av sa at det var rundt tretti stk.) Edit: Har en skuff til, men den er for vanskelig å komme til at jeg ikke gidder. Har også ti brente filmer og en del jeg ikke har brent på PCen. Btw, har ikke HD DVDer eller Blu-ray. Det var mitt tomme gulv, har jeg sjans å vinne? Endret 26. januar 2008 av überSviker Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Selger du laserdiskene dine? :} Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Selger du laserdiskene dine? :} Nei. Av ren nysgjerringhet, hvor mye ville du gitt per disk? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Selger du laserdiskene dine? :} Nei. Av ren nysgjerringhet, hvor mye ville du gitt per disk? hm, har 2 disker hjemme. Gav 150 for begge. Si fra 80-120 ? Hvor mye skulle du hatt? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hmm, denne konkurransen var jo fristende. Kanskje man skulle slå til? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Selger du laserdiskene dine? :} Nei. Av ren nysgjerringhet, hvor mye ville du gitt per disk? hm, har 2 disker hjemme. Gav 150 for begge. Si fra 80-120 ? Hvor mye skulle du hatt? Vet ikke hvor mye jeg ville hatt, men 80-120 hørtes greit ut. Selger ikke, som sagt. Oisann, dette ble litt OT. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kom ikke hjem før nå så da er det vel forseint å sende inn bilde Kan dere ikke utvide tidsfristen fra 23:00 til 24:00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg