Tomj67 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei Jeg får stadig opp en popup med reklame fra noe som heter ADS served by Superiorads, hvordan får jeg fjernet denne? har kjørt AD-Aware etc men får den ikke bort! Jeg bruker også symantec antivirus og den finner alltid ett virus som heter Gnida etter en slik popup. Noen som vet om hvordan denne kan fjernes? På forhånd takk Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei Jeg får stadig opp en popup med reklame fra noe som heter ADS served by Superiorads, hvordan får jeg fjernet denne? har kjørt AD-Aware etc men får den ikke bort! Jeg bruker også symantec antivirus og den finner alltid ett virus som heter Gnida etter en slik popup. Noen som vet om hvordan denne kan fjernes? På forhånd takk Les stickyen Lenke til kommentar
Tomj67 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 hvilken stickyen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kjør gjerne langversjonen av denne hvis du er sterkt infisert. Hvis du ikke er så sterk infisert kan du poste loggene fra kortversjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå