XDamage Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Dette er riktignok de samme bildene som framkom i Game Informer artikkelen om spillet, men nå kan du se dem i myyye høyere oppløsning enn de blurrete små artikkelbildene: Potensiale her ja! Endret 26. januar 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ser veldig bra ut. Digger de store robotene. Lenke til kommentar
Antihero_ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 var det bare jeg som syns resistance var gørr kjedelig etter å ha spilt CoD4? spilte det i 10 minutter før jeg la det på hylla. for alltid. Lenke til kommentar
henky Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 spilte det og en stund, men gadd ikkemer en et par timer. anyways, tøffe screens Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dæven, det var en heftig oppgradering fra 1ern kan man si. Men burde nesten spille ferdig det første, før jeg kjøper nr 2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tror det hadde vert ein fordel ja. Gleder meg veldig til denne tittelen her, godt og se at det har fått ein ansiktsløftning ihvertfall. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jævlig tøffe bilete! Gledar meg stort til å sjå meir frå denne tittelen! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er ikke noe stor fan av first person shooters men dette så jo tøft ut da. Jeg og en kompis greide ut 1a på to player rett før jul og må si at det var ganske artig, kanskje kjøper jeg denne også. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det her blir bra, likte R:FoM veldig bra. Flya så artige ut. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Rfom kicka så heftig ass og det her ser bare bedre og bedre ut for hver gang vi hører noe:) gleder meg vilt..! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Håper bare de fikser litt på våpen-feelingen, var liksom litt lite kick i samtlige våpen (bortsett fra mossberg ) i Rfom. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Litt rumble ordner kanskje litt på det problemet og. Gir litt med følelse av våpenene med forskjellig rumble for hvert våpen. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Shit, må si det har forbedret seg kraftig dette med grafikk til PS3 hittil. Ser ut til at depth of field blir mer og mer vanlig i kommende spill. Noe jeg absolutt synes er en bra ting siden balansen mellom oppløsning av textures og ikke minst antall textures som blir brukt kan øke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå