saphiens Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 En kompiss av meg har Abit AT7-MAX2 hovedkort og en XP2400+, men den kjører ikke stabilt med dette..må klokke ned til XP2200+ for at systemet skal kjøre stabilt! Har ikke satt op Vcore da dette i utgangspunktet ikke burde være nødvendig...eller? Med ny bios er det støtte for prosessoren og alt burde være greit! Har forøvrig 512 mb Twinmos 2700.. Nå er jeg ikke "lommekjent" i boisen hans, men jeg synes det var overraskende få innstillingmuligheter! Noen med lignende problemer? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Har samme kort, samme ram, men 2600+ og her er ting helt stabilt. Lenke til kommentar
larsos Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har samme hovedkort og CPU, men jeg kjørte helt stabil da jeg kjørte på standardinstillingene. Nå kjører jeg stabil på 164x13,5 (2214 MHz) med vcore på 1.8 tror jeg, men tempen er litt høy nå, men det fikser jeg med ny kjøler Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Han må laste inn aller siste bios(010803),da blir det stabilt.Har samme selv. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Var bare kjøleren som var for tung for festene, slik at den ikke fikk skikkelig kontakt med coren på prosessoren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå