2bb1 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Ser bra ut det der!! Du tok dyreste frakten ja? Tja, kanskje jeg skal gjøre det samme. Bestiller nok selv iløpet av morgendagen/tirsdag. Siden jeg har viftestyring tror jeg at jeg skifter fra 49CFM til 63CFM jeg også, sånn at jeg har litt power når jeg skal benche Foresten, så jeg ikke dummer meg helt ut. Hvilken rpm kan jeg få 63CFM-viftene ned i? Originalt er vel 1600rpm. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du får dem helt ned i 0 rpm Har alltid tatt express mail, uten den siste gangen nå da vble det priority mail og aldri mer !!! Tok 12dager da tollen var så J**** treig !! På express går den imellom tollen på maks 2dager og man får det levert på døra Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Takk, og takk! Da skulle vel det meste være klart for take-off fra USA. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Tok den mellomste frakten. Ble uansett litt dyrere enn jeg hadde tenkt.. Hørt det før? Endret 23. februar 2008 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tok den mellomste frakten. Ble uansett litt dyrere enn jeg hadde tenkt.. Hørt det før? Gleder meg uansett veldig. (Så var det bare å legge kjøpet frem riktig for fruen, om hvor nødvendig det var.. ) *tenkt samtale* ....og forresten så må jeg kjøpe meg en Phenom som jeg nok ikke vil merke noen ytelsesøkning med, og et HD3870 som jeg heller ikke vil merke veldig ytelsesøkning med, og forresten et nytt hk, alt er jo over 1 år gammelt.. Kan bli en lang samtale med fruen, ja Lenke til kommentar
SidewinderComp Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hello there Hardware.no My Norwegian is a bit broken so I'm have to use a translator. I just wanted to stop in and say hello and thank all the forum members that have supported us over the last year. I'm glad we were able to help so many of you out with your liquid cooling needs. If you have any questions feel free to drop me an email or a PM, and I will try to stop in again in the future. Gary Stofer Sidewinder Computers *edited* Translated Version - See Below Thank you Erik Endret 13. februar 2008 av SidewinderComp Lenke til kommentar
etoel Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ROFL! Gary - nice to see you in here. You seriously need to find another translator - you just informed us that you have seriously missed going out of business and that you'll try to go out of business again some time in the future I'll supply my own translation for you: Min norsk er ikke så bra så jeg må benytte en oversetter. Jeg vil bare stikke innom og si hei og takke alle forummedlemmene som har støttet oss det siste året. Jeg er glad vi har kunnet hjelpe så mange med å dekke deres vannkjølingsbehov. Har du noen spørsmål så send en PM eller epost og jeg skal prøve å stikke innom senere. Gary Stofer Sidewinder Computers Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hello Gary, need to learn norwegian now (Tritrans.net is a good translater if you feel for writing in norwegian) Thanks for the ekstra foot of tubing on last shipping But now we must not get off topic here. Best Regards Lasse Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Oh, ikke dårlig at de stikker innom personlig da Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Jepp Og i dag ble vannkjølingen sendt! Neste uke er det vinterferie så da får jeg god tid til installasjon (om den kommer neste uke da. Betalt for express mail, så det burde den vel). Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du har å ringe før du begynder. Får ikke ha all den morroa for deg selv må du tro! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Hehehhee, vi får se på det Bestill nå du også, så kan vi montere "ilag"! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Your item is being processed by customs in NORWAY. Information, if available, is updated every evening. Please check again later. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hello there Hardware.noIf you have any questions feel free to drop me an email or a PM, and I will try to stop in again in the future. Helo Gary I wonder, what is your email? Noen andre her som har den? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 [email protected] Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Var ikke værre nei , takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå