Gå til innhold

Nominer Årets Moderator 2007

Årets moderator  

67 stemmer

1. 1. Hvem var årets moderator i 2007?

• Aasgaard
      2
    • Aetius
      3
    • agvg
      2
    • Alastor
      12
    • am3k
      2
    • arehei
      3
    • ATWindsor
      2
    • Blib
      2
    • b-real
      19
    • cun
      11
    • darkness|
      3
    • Dinsdale
      3
    • Dotten
      19
    • el-asso
      2
    • enden
      3
    • fredrik
      10
    • Haraldson
      3
    • Heilage
      8
    • Ilpostino
      9
    • jankee
      2
    • jarmo
      16
    • JohndoeMAKT
      4
    • Kenneth Dammyr
      2
    • KVTL
      5
    • macfjott
      3
    • Marvil
      3
    • Mathiassky
      2
    • Patience
      2
    • Psilocybe
      4
    • Remerser
      2
    • Rikky
      2
    • Robbiedeluxe
      3
    • siDDis
      3
    • Simen1
      20
    • Skagen
      9
    • Snorre
      10
    • SnowDog_
      4
    • Super8
      3
    • TCi
      3
    • ^Th0mas^
      3
    • tom waits for alice
      24
    • TST
      4
    • ttt
      6
    • übergoliath
      3
    • Ueland
      6
    • wh1te
      3
    • Zeph
      15

Anbefalte innlegg

Vi har jo fint plass til alle i egen poll egentlig. Kunne jo vært like greit å slenge alle opp, i tilfelle noen kommer over nomineringen for sent til å nominere noen.

Det synes jeg er en utmerket idé. Virker som om det ikke er så mange som nominerer i denne tråden. Jeg vet hvem som kommer til å få min stemme, men det er garantert moderatorer som fortjener stemmer som ikke er blitt nevnt. Men da har jeg et lite spørsmål. Vil administratorer også bli tatt med i denne pollen eller gjelder det bare for vanlige moderatorer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men da har jeg et lite spørsmål. Vil administratorer også bli tatt med i denne pollen eller gjelder det bare for vanlige moderatorer?

Det får vel egentlig være opp til brukerne. Vi har ca. 20 admins, men det er jo kun en håndfull av dem som faktisk modererer. Undertegnede, TST, Simen1, enden og Ueland er vel de admins som også modererer. Simen1 var vel den som fikk flest stemmer under fjorårets "årets admin/mod" avstemning. Om jeg husker riktig fra tallene fra 2007 så foretok vel admins ca. 10-20% av modereringen på forumet.

Regnes brukere under "Forumstyret" som moderatorer?

Noen av dem modererer, noen av dem ikke. Alle under forumetyret er administratorer.

Lenke til kommentar

Da er pollen over årets moderator 2007 opprettet også. Merk at dette er listen slik den var slutten av året. Håper ingen er uteglemt. (I så fall får de bruke sine mod-krefter og legge seg til i pollen.)

Sorteringen er sånn omtrent alfabetisk og jeg har tatt med de fire admins som er aktive på modereringssiden.

Husk at det er som moderatorer vi skal vurderes her. Hva kriteriene for det er får være opp til den enkelte. Dette er en flervalgspoll, så har du vanskelig for å bestemme deg er det lov å krysse av for flere favoritter.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...