osoerebo Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei! Har i dag AMD prosessor, men kommer til å gå over til Intel når jeg skal oppgradere. I dag har jeg denne vannblokken. Jeg vil ha en tilsvarende blokk med 3 nippler, men jeg sliter med å finne det. Har funnet en som heter Asetek, men aner ikke hvor jeg skal få tak i den. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne eller tilsvarende? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dette er en gammel konstruksjon som alle har gått bort fra. Like greit å kjøpe en skikkelig ny blokk hvis du først skal bytte. Ellers er vel RBX fra Danger Den et bedre alternativ: http://www.dangerden.com/store/product.php...t=19&page=1 Er det noen grunn til at du MÅ ha 3 nipler? Det har jo ingen hensikt Lenke til kommentar
osoerebo Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Nei, jeg må ikke ha en med 3 nippler, men jeg trodde det var en fordel... Virker i alle fall slik på det Microplex skriver: Fordelene er mer tverrsnitt (bedre vanngjennomstrømning), redusert vannhastighet inn i tanken (mindre fare for luftbobler) og brukeren har mulighet til å koble eksempelvis GPU vannblokk på den ene slangen og chipset vannblokk på den andre slangen. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dette er gamle antakelser, og dagens høytytende blokker bruker helt annen teknologi som yter mye bedre. Lenke til kommentar
osoerebo Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Ok. Har du tips til en meget bra vannblokk? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 D-Tek FuZion og EK Supreme er begge gode blokker. Apogee GTX er også bra, men var visst noen som slet med korrosjon eller noe sånt med den. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Evt en helt vanlig Apogee GT som koster litt mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå