martin_lyse Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei Skrudde nettopp på den andre pcen, som ble formatert idag og funket fint tidligere, men når har det oppstått et problem ved oppstart. Når jeg skrur den på så kommer den ikke lenger enn til innledningen hvor den sjekker minnet, cpu, IDE/SATA drive osv. Den begynner vanlig med Phoenix - Award osv. W7185NMS V1.6 040706 17:30:26 Main Processor : AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ Etter dette mener jeg at minnet skal komme opp, men her stopper den bare. Har jeg rett i det jeg tror, eller er det noe annet? Isåfall, hva kan jeg gjøre for å fikse det? Takk Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva skjer da? stopper det eller bare starter den på nytt? Lenke til kommentar
martin_lyse Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Stopper helt opp. Det står der på skjermen, pcen surrer, men den går ikke videre. Lenke til kommentar
martin_lyse Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Noen muligheter? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Piper ikke maskinen? http://acronymsonline.com/lists/beep_chart.asp Lenke til kommentar
martin_lyse Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Piper ikke, men nå skrudde jeg den på igjen og da gikk det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå