Boomerang Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg skal på kino i morgen, men har ikke bestemt meg hva jeg skal se. Har vurdert Rovdyr og Kautokeino-filmen. Hvilken film er den beste som går nå? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg syns du skal tenke rasjonelt å gå på Rambo 4. De andre filmene for tiden, er bare svada. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Jeg syns du skal tenke rasjonelt å gå på Rambo 4. De andre filmene for tiden, er bare svada. Rambo har fått svært lunkne kritikker. Terningkast 1 i Dagbladet blant annet. Endret 26. januar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Les Rambo tråden: Rambo Tråden Og les anmeldelsen på Kulturo, og se litt rundt ellers i tråder som omhandler denne filmen. Da vil du se at den er noe helt annet enn den utgir seg for i avisene. Nå skal det nevnes at avisene har brukt enten kvinnfolk eller feminine menn til å skrive anmeldelsene sine, og da blir terningkastet deretter. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Noen som har sett Rovdyr? Er den bra? Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hadde lyst til å se den selv, helt til jeg ble ledd ihjel på jobben da jeg nevnte at jeg skulle gå på den. Vikk vel nærmere sagt ikke "lov". (Tror den er jævlig dårlig...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Noen som har sett Rovdyr? Er den bra? du vil ikke angre Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Rovdyr var skuffende og forutsigbar, men selvfølgelig blir du skremt for det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvis du er en mann ser du Rambo. Jeg så den nå i stad, og digga den. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 ville enten ha sett Rambo eller Rovdyr, en av de filmene er mest aktuelle av dem som går på kino nå fortiden Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Anbefaler Atonement på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå