Gå til innhold

hw.no rekke på TG03

Xell

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg prøver å samle folk fra forumet (og #hw.no@undernet ;) ) til TG03. I fjor var vi en liten gjeng, og det er morsom å bli riktig kjent med folk man allerede kjenner på nett. Dersom du skal på TG og drar allene så sleng deg på, så slipper du å sitte alene. Dersom du skal dra med kammerater så dra med de også. Ideen fra i fjor var å samle folk rundt seg som har litt andre interresser en gaming (nemmelig hardware/overklokking/casemdding osv), slik at man får litt variasjon i løpet av de 5 dagene. Vi prøver også å få til en liten tur ut av skipet. Et avbrekk med pizza-tur på Peppes e.l.

Høres det morsom ut? Snart kommer det opp en innstilling som heter "seater" på billetten. Da setter du bare meg, Xell, som "seater", så ordner jeg resten.

Så sees vi på TG :D

Mods; please ikke ban meg for dobbelt-posting. Jeg tenkte det var lurt å legge denne både under HW og overklokking. Skal ikke poste den flere ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

endelig er "seater" alternativert kommet opp på billettene. Alle som har lyst til å treffe (og bli kjent med) folk i fra forumet kan velge meg (Xell) som seater så skal jeg fixe at vi får sitte sammen. Dersom dere er flere som reiser sammen så si ifra så skal jeg prøve å samle dere. Foreløpig er vi 7. Håper mange flere slenger seg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...