Xell Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Heisann Jeg prøver å samle folk fra forumet (og #hw.no@undernet ) til TG03. I fjor var vi en liten gjeng, og det er morsom å bli riktig kjent med folk man allerede kjenner på nett. Dersom du skal på TG og drar allene så sleng deg på, så slipper du å sitte alene. Dersom du skal dra med kammerater så dra med de også. Ideen fra i fjor var å samle folk rundt seg som har litt andre interresser en gaming (nemmelig hardware/overklokking/casemdding osv), slik at man får litt variasjon i løpet av de 5 dagene. Vi prøver også å få til en liten tur ut av skipet. Et avbrekk med pizza-tur på Peppes e.l. Høres det morsom ut? Snart kommer det opp en innstilling som heter "seater" på billetten. Da setter du bare meg, Xell, som "seater", så ordner jeg resten. Så sees vi på TG Mods; please ikke ban meg for dobbelt-posting. Jeg tenkte det var lurt å legge denne både under HW og overklokking. Skal ikke poste den flere ganger. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Høres greit det der, men håper at alle har LCD skjerm. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...875e911f4166b8a Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hadde jeg hat bilett så skulle jeg kommet jeg og... Er dritt lei av alle som spiller cs og andre spill, hardware og overklokking er mye råere. Lenke til kommentar
gather Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Regn med meg............. skal ha det morro!!! Er ikke så veldig spill mann jeg så det blir stili Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 regn med meg /me is ready for tg PS: det er vel ikke no sånn teit "alle over 15 for lov" opplegg ? :o Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Visst jeg skal sitte ved siden av f.eks K-DoG på TG kommer han til å banke meg opp! :oops: Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 helt riktig! *gulp* Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Treblad ta det med ro... kan heller bli med på TG og sette meg mellom dere.... Da rører han deg ikke Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 hmm, hvis det blir slåsskamp må dere holde dere unna borda.. kjipt hvis dere får velta pallene.. *tenke seg en hel rad dette sammen* Lenke til kommentar
Neo The 1 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hmm.. hørtes kult ut dette her.. Men viss jeg og en gjeng velger deg som seater får vi sitte i lag da? Liksom jeg og gjengen tenkte jeg på. ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 det skal ikke være noe problem å samle grupper innenfor gruppa, forutsatt at det ikke er veldig mange og at det ikke gjøres så mange endringer underveis. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 endelig er "seater" alternativert kommet opp på billettene. Alle som har lyst til å treffe (og bli kjent med) folk i fra forumet kan velge meg (Xell) som seater så skal jeg fixe at vi får sitte sammen. Dersom dere er flere som reiser sammen så si ifra så skal jeg prøve å samle dere. Foreløpig er vi 7. Håper mange flere slenger seg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå