Hotel Papa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 man finner jo ut åssen det funker på glattkjøring. fant ihvertfall jeg ut. kjørelæreren lot oss prøve oss frem litt i en sving som var der. men er så morro å leke seg litt. får finne en bane her i nærheten som jeg kan kjøre på. leie eller noe Finns jo alltid p-plasser utenfor kjøpesentre, alpintannlegg etc.. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 ja gjør det da men er ikke så mye snø her akkurat. får se om det er noen grusplasser jeg kan kose meg på ^^ Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 ja gjør det da men er ikke så mye snø her akkurat. får se om det er noen grusplasser jeg kan kose meg på ^^ Det bør du ikek gjøre. Grus + spinning og sladding = ødelagt lakk. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ja gjør det da men er ikke så mye snø her akkurat. får se om det er noen grusplasser jeg kan kose meg på ^^ Det bør du ikek gjøre. Grus + spinning og sladding = ødelagt lakk. går nok bra det. har tenkt til å ta en bil pappa skal skrote ^^ får ikke ta de to andre bilene til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå