Siomir Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg lurte på om jeg må ha AC2 for å kunne benytte meg av AC1, jeg sitter bare med den ene flaska fordi jeg ble ikke tilsendt begge 2 som et set...noe som irriterer meg litt siden det var sånn før. Kan jeg klare meg uten eller må jeg ha AC2? sitter med en god del hardware som skulle hatt ny pasta eller kjøler og vil helst slippe å vente mer^^ På forhånd takk -Karnesh- Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Trenger jo ikke å ha den andre, akkurat samme rensemiddelet kan bruke neggel lakk fjerner også hvis du vil! så lenge det fjerner fett og slikt. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Trenger jo ikke å ha den andre, akkurat samme rensemiddelet kan bruke neggel lakk fjerner også hvis du vil! så lenge det fjerner fett og slikt. Jaha?, det står bakpå flaska "always use artic clean 2 Thermal surface purifier after using this product" O.o jeg tenkte at det sto ingenting om at jeg måtte, men greit å sjekke om noen andre bruker bare den ene^^ Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg bestilte meg AC1, men så selvfølgelig i ettertid at AC2 skulle benyttes etterpå. Testet ut med bare AC1, og den fjernet den gamle pastaen; la på ny, og fikk bedre temp enn tidligere. Men det hadde sikkert blitt enda bedre med AC2 og. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg bestilte meg AC1, men så selvfølgelig i ettertid at AC2 skulle benyttes etterpå.Testet ut med bare AC1, og den fjernet den gamle pastaen; la på ny, og fikk bedre temp enn tidligere. Men det hadde sikkert blitt enda bedre med AC2 og. Ja altså da vet jeg om den var nødvendig det er det sikkert ikke, jeg skal skifte ut vifter og da må jeg fjerne den gammle skiten, takk for svar ! Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Quoter MrLee fra min tråd Det er mer snakk om å få fjernet den ganske så strie og litt usynlige goopen som sitter på RAM... for hvis denne ikke fjernes 100% så er det stor fare for at den termiske limen på minnekjølerene ikke setter seg og vips så detter de av... Men tror ikke det skal ha så mye å si når du skal ha det på en cpu. Bestilte forresten også bare ArctiClean 1 ettersom det stod på Komplett sine sider i produktbeskrivelsen at det var 1 & 2. Krevde å få den tilsendt uten å betale frakt, bare for varen og det fikk jeg Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Er skjermkort jeg skal skifte vifte på^^ faktisk samme vifte som på posten din^^ bare et 2 70 kort i stedet:) Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mener det var slik at ArctiClean 1 tar for seg større partikler, mens ArtiClean 2 tar for seg de mindre urenhetene. Mener jeg leste det på siden deres. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Jepp, det leste jeg, men jeg har fått tak i Artic clean 2 nå, mangler jeg bare et kaffe filter for å få rengjort skikkelig Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kaffefilter? Jeg har verken ArtiClean 1 eller 2, men kaffefilter har jeg! Bytte? Jeg renset prosessoren min med white spirit, lurer på om det var så optimalt. Brukte for øvrig den der Arctic Cooling 5 saken, er det mye forskjell på den og den OCZ superduper-saken, noen som vet? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hehe, man kan eigentleg bruke så mangt Men det eg kan anbefale sterkast er rein Blå sprit Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Så lenge det du bruker ikke inneholder alkohol eller har oljebasert innhold så går det bra men ikke hvis dere leser AC sine sider så står det ganske klart at mye funker, men det fj rner aldri alt, dessuten kan noe faktisk gjøre ting verre, så vær forsiktig!! kaffe filter er lofritt og passer vist veldig godt som tørke intrument når du har ført på Artic cleaer 2 OZC sin har jeg ikke testet, men har prøvd å få tak i den lenge, mener ikke mange som har den, bruker bare AC5 den funker fett, driten er at den fører elektrisitet, noe som er en uting hvis man søler litt utenfor GPU el. Endret 30. januar 2008 av Karnesh Lenke til kommentar
radivx Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vet ikke hva som er i purifier flasken, men den første er jo bare et sitrusbasert rensemiddel. Det får du jo kjøpt i sportsbutikker til å fjerne skismørning Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har somregel brukt dårlig 96 eller vodka for å rense cpu og kjøler, funker finfint... Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hmm.. Jaja, jeg bestiller in any case et sett med den rensesaken til neste gang jeg. Men gidder ikke kjøpe den OCZ kjølepastaen framfor AC5, når jeg har en hel skuff full av dem på jobben Men kaffefilter-trikset tar jeg til meg! Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Kaffe filter skulle gjøre mye av jobben ja ikke er det særlig vanskelig å få tak i heller, enten kaffe filter eller linse rense klut, men det selges nesten ikke lengre så kaffe filter ftw! Endret 31. januar 2008 av Karnesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå