Noiz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) vil ha Xp til spill, vil dual boote, men får error når eg instalerer Xp so kommer blue screen Endret 26. januar 2008 av Skagen Utbedret emnetittelen. Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 wow, dette må være den dårligste problembeskrivelsen jeg har sett på veldig lenge. hva med å utdype litt? Lenke til kommentar
vegham Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Lag 3 eller 4 partisjoner: En til Windows, en til Linux, en til begge og en til swap. Og husk; OS skal installeres i dårligst-rekkefølge, Windows først. Lenke til kommentar
Del Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 vil ha Xp til spill, vil dual boote, men får error når eg instalerer Xp so kommer blue screen Installer XP først, så linux, det er det enkleste. Velg gjerne en distro med brukervennlig oppsett, f.eks. Ubuntu. Du trenger i grunnen bare en partisjon til hver, men det kan være greit med en liten swap partisjon i tillegg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Siden tråden omhandler installasjon av, samt blåskjerm i Windows XP så flytter jeg tråden til Windows-kategorien. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner og innspill på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå