MrL Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Jeg har 2 spørsmål .. Det første gjelder den spaken der man setter i skjermkortet, på enden der er det en slags spak. Jeg greide selvfølgelig å knekke den, men så derfor lurer jeg på om det er nødvendig å ha den for at skjerkortet skal stå der det står. Jeg har jo SLI mulighet, så bruker den andre inngangen til skjerkortet forløpig, men kortet ligger så langt nede i kabinettet at jeg helst ville hatt det lengre opp. Så hvor viktig er den spaken? Det andre gjelder der skjerkortet stikker ut bak, måtte ta bort noen sånne mettall greier så skjermkortet kunne stikke ut, men da står jo selvfølgelig noen andre ledig. Er noen steder der man kan få kjøpt sånne til å dekke med, har dekt til ene med USB, men skulle gjerne hatt 2 til.. Endret 25. januar 2008 av MrLG Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvis jeg fortår deg rett så er det den plastik holderen som er på enden av pci-e sporet? Den skal jo låse fast kortet i riktig posisjon, men regner med den ikke er livs viktig. Skulle ikke gjøre noe så lenge du ikke graver masse inne i PC-en og dermed kan være i fare for å dra kortet ut av riktig posisjon. Når det gjelder de pci coverene, fikk du ikke noen til overs da du satt i skjermkort da? Er jo ikke akkurat en mangel vare hos meg det der. Hør med noen kamerater eller noe, sikkert noen som har noen som bare samler støv Er vel nokså universale de der tenker jeg. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hvis jeg fortår deg rett så er det den plastik holderen som er på enden av pci-e sporet? Den skal jo låse fast kortet i riktig posisjon, men regner med den ikke er livs viktig. Skulle ikke gjøre noe så lenge du ikke graver masse inne i PC-en og dermed kan være i fare for å dra kortet ut av riktig posisjon. Okei, for se om jeg tar sjangsen Når det gjelder de pci coverene, fikk du ikke noen til overs da du satt i skjermkort da? Er jo ikke akkurat en mangel vare hos meg det der. Hør med noen kamerater eller noe, sikkert noen som har noen som bare samler støv Er vel nokså universale de der tenker jeg. De jeg tok av måtte vris av på en måte, og kan ikke skrus/settes på igjen uten videre. Fulgte bare med en som kunne skrus på. Kan jo seff høre med kamerater, men bare lurte på om det gikk ann å få kjøpt den noen sted (Clas ohlson eller no f.eks) Endret 25. januar 2008 av MrLG Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det kan jo være. Du kan i alle fall google litt å se. Har i alle fall sett de på utenlanske webshops, men det var ventilerte da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå