Halib Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei, jeg lurer på om hvordan er driftsikkerhet på Mercedes-Benz A-Klasse. Har dere noen råd om denne type bil? ser frem til gode råd.... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hmm plutselig fra Bmw X3 til Mercedes A-klasse? menmen... kanskje lurt å si hva slags årsmodell? Lenke til kommentar
Halib Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 menmen... kanskje lurt å si hva slags årsmodell? JEG tenker da på alle modeller etter 2000. Ser frem til gode råd. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 menmen... kanskje lurt å si hva slags årsmodell? JEG tenker da på alle modeller etter 2000. Ser frem til gode råd. Ingen feil på vår ennå 2000 mod, A170CDI Lang. (ca 60000 km) Lenke til kommentar
Blåen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei! Kjørte selv nesten 60K med min A190 Avantgarde før jeg solgte den uten noen som helst problemer. Dette er en av de få biler jeg har hatt som savnes, det er mange ganger jeg har angret meg over at den ble byttet ut til fordel for annen modell. Du kan nok trygt kjøpe deg en A-klasse så lenge du holder deg unna de typiske slitne 140 og en del 160 (gjerne dem som har dratt henger). Skulle du handlet en A-klasse ville jeg helt klart foreslått en diesel og da selvfølgelig heller en som er noen få kroner dyrere og nyere da du får endel for denne prisforskjellen. Legg også merke til at det var svært mye man kunne legge til av ekstrautstyr når disse modeller var nye, så du vil nok finne dem som både har lite og de biler som har nesten ALT. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå