HøttenTøtt Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hei hei igjen, overclocket E6600 min til 3.2Ghz nå med 1,25Vcore. Jeg loada Vista fint men da jeg kom til at jeg skulle teste den i OCCT (stress program) fikke jeg meldingen om at den hadde crasha. Den crasha med en gang etter at jeg slo den på. Hva kan være problemet? For lite Vcore? Takker for svar -HøttenTøtt EDIT: tror ikke det hjelper å øke volt, den bare crasher unsett så jeg clocker den ned. Endret 25. januar 2008 av HøttenTøtt Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 er nok for lite volt ja. prøv å øk til 1.4 volt er det jeg kjører på. kjører på 3.15 ghz forresten. stabil her, Lenke til kommentar
GwIzDo Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Prøv mer volt ja. Jeg får min E6600 stabil på 3.6 GHz med litt ekstra volt. Uten ekstra volt klarer den 3.4 Ghz.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ikke-OCCT stabil, betyr ikke at den ikke er spillstabil Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Ikke-OCCT stabil, betyr ikke at den ikke er spillstabil hehe...vet det men CSS crasha etter 10min Såd en var nokk ikke stabil gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå