Versatile Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 til han som sa at Intel var bedre til overklokking. jeg har bare klokket ca. 600 mhz (når det er varmt på rommet, 500mhz) Men dette tilsvarer jo en XP3300 eller noe slik. Det vil vel si at den tilsvarer en Pentium 3.3 ghz pluss, minus. Og en overklokking fra 2.0 ghz til 2,25 blir en overklokking fra XP 2400 til Xp 2800. Det virker kansje lite, men effekten er stor. Vist jeg hadde hatt mange penger og skulle overklokke, tror jeg, at jeg hadde gått for en Pentium 3.0 ghz 800bus. Men jeg måtte følge buskjettet. Der fant jeg et billig og bra hovedkort, og en billig CPU. Den gamle vannkjølinga min passet. Og jeg kunne klokke i massevis. Dette var den beste løsningen for meg. For andre kan det vere en annen historie. Edit : Kommafeil. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 [/size]INTEL EIER ALT OG ALLE!!!! ekke tivl, kjøp pentium, Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hva er den beste CPU for en overklokker?Hastighet og merke.... asso... latterligste tråd som finnes. gidd å starte den på nytt og på nytt og på nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå