War Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Er skjermen helt død så prøv å sette inn skjermkortet en gang til Det skal mye til for at skjermen er svart som regel er det for dårlig satt i /manglende kontakt om cpu og ram er rett og alt får strøm. Endret 26. januar 2008 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Svært så hårsår vi var her da? SKal ikke klage på noe reset av CMOS. Det er dessverre slik at noen hk ikke er kompatible med gitt PSU'er. Det er da ofte snakk om -12V og tilsvarende som ikke har noen funksjon på nyere hk/ikke finnes på nyere PSU. (Dersom jeg husker rett). Det er også vanskelig å finne ut om det er noe galt med PSU (nytt) uten å ha ett annet system å teste i/med. Nå virker det også som om en eventuell feilmontering av kontakter fra Corsairen har skadet hk'et siden gammel PSU heller ikke virker lenger. @Trådstarter: Hvorfor kjøpte du ny PSU forresten (siden den gamle funket fint).? Liksom litt "overkill" med den nye fine EPS 2.n PSU'en der til det gamle hk'et/S939-systemet. Endret 26. januar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Ping0 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 hehe, kjøpte nytt fordi nytt hk cpu og minne kommer om ikke alt for lenge men som du sier virker det kanskje som hket har paja. alt tyder på det hvertfall, ellers hadde det jo fungert med gammle psu. godt ting skal skiftes ut:D Lenke til kommentar
Ping0 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) et spørsmål til i forbindelse med dette her.. som sagt på den nye psu`en delte jeg et 8 stik så det ble 2 4 stikk. åssen vet jeg hvem jeg skal bruke? eller skal begge i? Endret 28. januar 2008 av Ping0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 et spørsmål til i forbindelse med dette her.. som sagt på den nye psu`en delte jeg et 8 stik så det ble 2 4 stikk. åssen vet jeg hvem jeg skal bruke? eller skal begge i? Det er bare en av dem som passer, så det skal du ikke bekymre deg for. Lenke til kommentar
Ping0 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 ja, fant ut det, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå