0lav Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei! Jeg leter etter ett program til S60 3rd som viser deg hva som er på tv nå på de forskjellige kanalene. På forhånd takk! Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dette er noe jeg også er på jakt etter, vet at du kan få et slikt program til IPhone. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei! Jeg leter etter ett program til S60 3rd som viser deg hva som er på tv nå på de forskjellige kanalene. På forhånd takk! Har sett etter dette selv uten å finne noe dessverre. Et alternativ kan være PC programmet TV Anywhere , som du igjen kan synkronisere mot PDA. Vet ikke om det fungerer for S60, men du kan også synkronisere mot Outlook -> S60. (Dette prg kan forøvrig anbefales på det sterkeste til å ha på PC-en hvis du er en av disse som følger med på alle mulige serier....) Du kan også bruke java versjonen av NRK tekstTV. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Dette er noe jeg også er på jakt etter, vet at du kan få et slikt program til IPhone. Det finnes også en mulighet for å kjøre endel IPhone programmer på Symbian telefoner... Endret 26. januar 2008 av tulling03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå