Lachesis Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei! Jeg trenger en musematte til Razer DeathAdder, er åpen for forslag Har sett på Steelpad 5L, er det en god combo? Hvilke musematter er gode til DeathAdder? Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei.. for å være ærlig er jeg ekspert innen området (hehe)... 5L er en veldig god matte, til de aller fleste muser, også til deathadder. Men det absolutt beste er Razer Mantis Razer Mantis er fantastisk og passer helt perfekt til deathadder. Har samme utstyret selv og av alle de 1000 musene og 1000 mattene jeg har prøvd er dette det absolutt beste:D Razer Mantis finnes i to versjoner. Razer mantis speed: Myk og glatt overflate og egner seg best til fps spill som f.eks css. Razer mantis control: Mer ruglete, og egner seg best til de som liker det ruglete:p Jeg for min del foretrekker razer mantis speed. Denne er 44,5 x 35,5 cm (aka veldig svær), og er absolutt til å anbefale. Den kommer i et kjekt "rør" som er ypperlig til å ha matta i hvis du skal på f.eks lan. Musematta (speed) har et veldig fint design osv som du kan se på dettebildet: http://hardware.gotfrag.com/files/upload/s...speedmantis.jpg Hadde jeg vært deg ville jeg gått for razer mantis speed, men 5L ville nok vært 2. valget! Lenke til kommentar
Lachesis Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Ja jeg har sett på Mantis musematten, men kan ikke helt bestemme meg Jeg er low-sense gamer(tror jeg da ) Jeg spiller Css med 1.6 på sense og 800dpi.. Jeg vet ikke om jeg liker Mantis speed eller Control, siden den eneste musen jeg har hadd er G7 og Icemat black, og dette sugde Herpa føttene på musa... Endret 26. januar 2008 av Lachesis Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ja jeg har sett på Mantis musematten, men kan ikke helt bestemme meg Jeg er low-sense gamer(tror jeg da ) Jeg spiller Css med 1.6 på sense og 800dpi.. Jeg vet ikke om jeg liker Mantis speed eller Control, siden den eneste musen jeg har hadd er G7 og Icemat black, og dette sugde Herpa føttene på musa... Du bruker hva jeg vil kalle middel sense. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt Mantis Speed, du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg bruker Deathadder og Mantis. Denne kompinasjonen synes jeg er veldig bra. Sitter i en myk sofa, så da er det ikkje noe digg med stiv matte. Lenke til kommentar
Lachesis Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg bruker Deathadder og Mantis. Denne kompinasjonen synes jeg er veldig bra. Sitter i en myk sofa, så da er det ikkje noe digg med stiv matte. Hvilken versjon bruker du? Er speed'en glatt og god?, i såfall kjøper jeg den Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg bruker Deathadder og Mantis. Denne kompinasjonen synes jeg er veldig bra. Sitter i en myk sofa, så da er det ikkje noe digg med stiv matte. Hvilken versjon bruker du? Er speed'en glatt og god?, i såfall kjøper jeg den Har speed. Den passer best til alt synes jeg... presisjon og speed. Lenke til kommentar
Lachesis Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg kjøper Razer DeathAdder og Razer Mantis speed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå