Jarmo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=540482 Likte prisene på datadeler men butikken er ny for meg. Noen her som har erfaringer med leveringstider osv..? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 ja, har handlet der, En qnap 109 og en samsung 500gb hd. Var på postkontoret i løpet av to dager til en veldig fornuftig pris. jeg er godt fornøyd, selv om jeg var litt skeptisk til deres fortolkninger av forbrukerloven amgående det å ta i bruk varen for å se om den var i orden. For å være på den sikre siden så ble det betalt med Mastercard'et i tilfelle ting ikke gikk som det skulle, men det gjorde det jo. Uansett, websjapper burde uansett betales med Mastercard/Visa/++ for å være på den sikre siden. Mine to øre. Lenke til kommentar
merrin04 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har også handlet fra NetOnNet.. En Mio 520C GPS til bil, og denne handelen gikk også svært raskt og smertefritt for seg. Har kun den handelen som erfaring, men var skeptisk som deg før jeg kjøpte. Dette viste seg å være ubegrunnet Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 NetOnNet er jo blant de største i Sverige, tar alt med en klype salt da de har prøvd før å levere i Norge. Seriøse er de nok, men ville ha vært forsiktig da de har trukket seg ut av Norge før. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Varene får du raskt godt pakket inn, men hvordan det er med retur aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 NetonNet er en av Sveriges største nettbutikker for eletronik, og startet allerede i 1999. De har forbindelser til blant annet Siba og Order - to andre store aktører på det svenske markedet. Satsningen på det norske markedet er dog relativt fersk. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Her vil jeg komme med samme anbefaling som jeg gir de fleste når det gjelder å handle hos nettbutikker med utenlandske eiere. Kjøp ikke produkter du forventer skal leve lengre enn 2 år. Reklamasjoner etter dette kan bli noe styr. Men har du råd og ikke bryr deg så veldig mye, så go for it! Min anbefaling er dog, betal de her hundrelappene ekstra og støtt norske nettbutikker som Netshop, ps.no og pcutstyr.no. Komplett er blitt så stor at de kanskje ikke trenger støtte i like stor grad som de andre små. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Her vil jeg komme med samme anbefaling som jeg gir de fleste når det gjelder å handle hos nettbutikker med utenlandske eiere. Kjøp ikke produkter du forventer skal leve lengre enn 2 år. Reklamasjoner etter dette kan bli noe styr. Men har du råd og ikke bryr deg så veldig mye, så go for it! Min anbefaling er dog, betal de her hundrelappene ekstra og støtt norske nettbutikker som Netshop, ps.no og pcutstyr.no. Komplett er blitt så stor at de kanskje ikke trenger støtte i like stor grad som de andre små. Enig, men ettersom vi har klart lese oss til av historier her på forumet bør heller ikke Netshop benyttes til innkjøp av produkter der produsent ikke gir 5 års garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå