Gå til innhold

NetOnNet webshop, noen her som har handlet der?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, har handlet der, En qnap 109 og en samsung 500gb hd. Var på postkontoret i løpet av to dager til en veldig fornuftig pris.

jeg er godt fornøyd, selv om jeg var litt skeptisk til deres fortolkninger av forbrukerloven amgående det å ta i bruk varen for å se om den var i orden.

For å være på den sikre siden så ble det betalt med Mastercard'et i tilfelle ting ikke gikk som det skulle, men det gjorde det jo.

Uansett, websjapper burde uansett betales med Mastercard/Visa/++ for å være på den sikre siden.

Mine to øre.

Lenke til kommentar

Her vil jeg komme med samme anbefaling som jeg gir de fleste når det gjelder å handle hos nettbutikker med utenlandske eiere.

Kjøp ikke produkter du forventer skal leve lengre enn 2 år. Reklamasjoner etter dette kan bli noe styr. Men har du råd og ikke bryr deg så veldig mye, så go for it!

Min anbefaling er dog, betal de her hundrelappene ekstra og støtt norske nettbutikker som Netshop, ps.no og pcutstyr.no. Komplett er blitt så stor at de kanskje ikke trenger støtte i like stor grad som de andre små.

Lenke til kommentar
Her vil jeg komme med samme anbefaling som jeg gir de fleste når det gjelder å handle hos nettbutikker med utenlandske eiere.

Kjøp ikke produkter du forventer skal leve lengre enn 2 år. Reklamasjoner etter dette kan bli noe styr. Men har du råd og ikke bryr deg så veldig mye, så go for it!

Min anbefaling er dog, betal de her hundrelappene ekstra og støtt norske nettbutikker som Netshop, ps.no og pcutstyr.no. Komplett er blitt så stor at de kanskje ikke trenger støtte i like stor grad som de andre små.

Enig, men ettersom vi har klart lese oss til av historier her på forumet bør heller ikke Netshop benyttes til innkjøp av produkter der produsent ikke gir 5 års garanti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...