FrodeNilsen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ...har jeg ikke gjort dette, bare at jeg genererer "array" ut fra de filene som ligger i de gitte mappene på serveren ? ... http://dan-inge.flobergseter.net/index.php?page=index Evig løkke. Med evig mener jeg mer enn de standard 30s php konfigureres til. Jeg ventet i fem min, så gadd jeg ikke lenger. Hadde da lastet ned over 6MB med ren kode. Du tester fremdeles ikke "page" input. Hvis "page" er satt, blir body sin id parameter lik bruker variablen page. Du har bedt om, og du har fått kode i fanget. Hva er poenget med å hjelpe deg? Jeg forstår ikke hvorfor? Har du ikke engang hørt om include_once()? Hva med å benytte dokumentasjonen til php? Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg ser at du har gjort mye endringer,det begynner å se bra ut men kan likevel gi mitt tips for noen forbedringer da. - Fargen #3385D7 (lyseblå) er litt for kjedlig og mer "barnslig" har ingen sammenheng med logoen å gjøre ( bruk heller #32373C. bytt ut alt som har med blått å gjøre;) - Øverst på sida (høyre side) Synes jeg at du bør ha vanlig tekst der (AREAL) helst i fargen #32373C eller svart . - Bruk ikke sånn avrundende effekter rundt bilder, finere med en border på 1-2 px med fargen #32373C . - Kanten rundt sida er ganske teit i lyseblått! , prøv enten svart eller #32373C . - "Hit counter" er litt gammeldags for min del, bruk heller vanlige tall du =) ( grunnen til at jeg nevner fargen #32373C flere ganger er fordi fargen hører til hovedlogoen Først om farger: - Mener du meny og alt ? slik at alt som er blått skal være grått? - Blir ikke alt litt kjedelig da, litt vell "formelt" ? Kan alltids prøve om du er veldig sikker på at det blir mye bedre da :| Jeg mener at det vil være mye bedre (at sida henger sammen og har en fargeprofil) For å se om det blir bedre kan du evt 1- Ta en kopi av websidemappa lokalt. 2- Rediger kopien som jeg sa og sammenlign med orginale mappa Evt last opp bilde her Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) http://www.nomorepasting.com/getpaste.php?pasteid=12108 Der har jeg oppdatert php kode for body og side inkludering. Ser dette bedre ut. Fikser i allefall de 2 tilfellene som er gitt tidligere i tråden. Eller bør jeg gå på med å lage array med alle sidene jeg lager, synes det er så greit slik jeg har det nå bare lage en side legge den i ei mappe å linke til navnet liksom. Ellers har jeg ikke hatt tid til å endre særlig design messig, men lurer på det med farge valg, har endret farge på linkene. Ellers tar jeg mer enn gjerne mot kritikk på siden nå, ganske mye forandret siden tråd ble startet. Her er med fargeforslagene til xox. (se kun på fargene, innholdet er gammel og er fra versjonen uten en del endringer gjort i nyere tid, som blant annet å fjerne :: ) Endret 29. februar 2008 av danif49 Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) For meg ser bilda bedre ut! men det så tomt ut akuratt der + at meny bokstavene var for store... Edit : Det ser roligere ut enn det som er i bruk nå , så jeg sier gå for den! Endret 29. februar 2008 av xox Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 hmm Flere som har synspunkter på dette? Synes selv sammen med samboer at dette blir så "trist", litt kjedelig liksom. Er enig at om det hadde vært en bedrift side eller.no at fargene hadde vært bedre. Føler bare at det blir et steg tilbake. Men som sagt flere som har et synspunkt på dette? Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Ikke mere svar å få :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå