MostlyLurkin' Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg har nettopp kjøpt meg Icemat Siberia for å bruke på 360'n! Jeg kjøpte også med adapter fra modnet. Men ledningen fra mic'n på headsetet passa ikke i adapteret, så jeg dro å kjøpte enda et adapter.. Så nå sitter alle ledninger der de skal, men jeg har ingen lyd i mic'n! Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvorfor ikke spandere 300 kr eller noe på seg selv og kjøpe ett 360 headset som du vet funker? Men kan ikke hjelpe deg dessverre. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hvorfor ikke spandere 300 kr eller noe på seg selv og kjøpe ett 360 headset som du vet funker? Men kan ikke hjelpe deg dessverre. Fordi de originale headsetene er shiiiite! Jeg har jo det originale.. Men jeg vil ha noe bedre Endret 25. januar 2008 av Nordz Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det nye Siberia Neckband headsettet fra Steelsound støtter 360. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Går kanskje litt off topic her nå men har nettop kjøpt et nytt headsett selv. har nettopp kjøpt meg denne fra multicom http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10505089;c:100594 og da jeg fikk den i dag og prøvde den så ble jeg MEGET imponert men så kom det en liten ting som virkelig trakk ned.. Jeg får ikke fått chat og ingame chat gjennom headsettet og tv gjennom tv alt går gjennom headsettet og det er veldig kjipt.. er det noen måte å fikse dette på tror dere? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Det nye Siberia Neckband headsettet fra Steelsound støtter 360. Mnjaa.. Hadde jeg bare sett det før så! Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg har nettopp kjøpt meg Icemat Siberia for å bruke på 360'n!Jeg kjøpte også med adapter fra modnet. Men ledningen fra mic'n på headsetet passa ikke i adapteret, så jeg dro å kjøpte enda et adapter.. Så nå sitter alle ledninger der de skal, men jeg har ingen lyd i mic'n! Noen som har vært borti dette? Ingen som vet? Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvorfor ikke spandere 300 kr eller noe på seg selv og kjøpe ett 360 headset som du vet funker? Men kan ikke hjelpe deg dessverre. Fordi de originale headsetene er shiiiite! Jeg har jo det originale.. Men jeg vil ha noe bedre Hehe. Ok:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå