Gå til innhold

Problemer med ps3

banzay

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nettopp kjøpt en playstation 3 (40 gb) og assasins creed. Problemet er at skjermen blir svart når jeg starter spillet. Jeg tror konsollen trenger og oppgraderes fordi jeg har en cd med en update, men jeg får den ikke til å installere.

Noen som har hatt samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det evige problemet med oppdatering...

Du har 3 valg:

1) Start maskinen uten et spill i maskinen, gå til instillinger, System instillinger, og til slutt noe i duren av "auto start disk" eller noe, velg "Av"

Deretter setter du inn Assassin's Creed da vil du få opp 2 "cd" ikoner, et vil være spillet og en annen vil være oppdateringen du trenger, det kommer til å stå "update 2,1" eller noe, trykk på denne og følg beskjedene som kommer opp.

2) Du kobler Ps3 maskinen opp mot internett og laster inn den siste oppdateringen, dette er å foretrekke siden du får tilgang til siste oppdatering(den på Assassin's Creed platen kan være utdatert) og du får tilgang til å spille på internett.

3) Du kan laste ned den siste oppdateringen og legge den på en minnepinne og installere oppdateringen fra denne minnepinnen(tungvin måte, men bedre en valg nr. 1).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...