Gå til innhold

Installering av cd-rw drev

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt en Lite on 24x10x40 ide brenner, som det er meningen at jeg skal installere på min Compaq presario 5286.

Har hørt en del negativt om Compaq og oppgradering og er ikke lenger så sikker på at det er særlig lurt å forsøke å installere den, selv om det fysisk er mulig. Er der noen som har erfaringer eller kunnskap om dette, og kan anbefale hva jeg bør gjøre?

Er ganske blank på brennerområdet...

Jeg er klar over at en ekstern brenner vil være det beste, men så skal man spytte ut med flere penger...

Takk for evnt. svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, joda - på Compaq Presario kan 'alt' skje. Men som sagt - har lang erfaring med disse skranglebøttene.

Men om det er en standard IDE brenner så bør den gå greit inn. Det kan jo hende du møter litt krangling fra operativsystemet ditt når du installerer - men fyr ivei, så kan vi alltids komme med noen tips når det skjer noe.

Har selv reinstallert CD brennere på de maskinene - men det har alltid vært når operativsystemet har vært nytt.

Eneste jeg har lært med tiden er å komme meg vekk fra Easy CD Creator og all det svineriet den legger inn i oppstart. Blir alltid kaos med allt Easy CD prøver å gjøre hver gang du hiver inn en cd ol. etterhvert.

Nero og likesinnede brenneprogram uten en masse dill-dall fungerer bedre for operativsystemet i lengden.

Kjør på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...