dal-z Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 har god tid, trenger å ha den nye båten før mai, for da begynner sesongen men det blir vel with dromedille eller gh 11 deluxe/ ls... eller bever 350 så klart, men er litt dårlig at de har så lite plass... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 tror nok beveren har bedre plass enn withen? det virker ihvertfall slik. beveren har rom inni styrekonsollen den også, bare så det er sagt Lenke til kommentar
Golito Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 du bør klare å få en gh til rundt 10k, evt kjøpe en til en 17-18 og selge motoren 10k er forøvrig en ganske god pris, 15 er lett.. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...pos=1&tot=3 har ikke han der forventet seg litt mye for den båten? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Synes det opplegget var litt jalla Jeg mister litt inntrykket når de ikke klarer å skrive skikkelig .. Det står Suzuki, så skriver han Zuzuki.. jaja .. Lenke til kommentar
Golito Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...pos=1&tot=3 har ikke han der forventet seg litt mye for den båten? om sommern er det der en ganske grei pris, men dårlig annonse og noe som ser ut som lang stamme er ! rævva bilder og=p Er bare å følge, mot våren blir det ofte litt mer fart, og selv om prisnivået går opp kan man fremdeles gjøre gode kjøp! Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 men hva burde jeg legge inn bud på da hvis jeg likte den da? men det er selvfølgelig uten motor da... Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=1&tot=103 fant en ok LS der... liker egentlig de best, og den er ikke helt ultrastørken men kan jo bruke litt tid på vårparten bare for å få den skikkelig shina... men hva kan det være som går på tvers over motorbrønnen? Lenke til kommentar
Golito Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 det så ut som et veldig godt kjøp utifra bildene, litt rubb og puss så så det der ut som en knallbåt til en god pris Hel og fin i skroget, orginal yamaha kontrollboks osv.. Har ikke peiling på hva det greiene bak kan være, spør om flere bilder Ring eieren også å sjekk hvordan han er. Sto ikke skrekkerlig mye info der Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 kan si meg enig med deg der ja, fant annonsa sånn i 22:30 tiden, så da var det vel litt sent å ta kontakt med han. men er vel ikke ofte man finner en LS til den prisen kan jeg tenke meg, det ligger jo en 05 mod, med 02 mod motor til 45k på finn... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fikk litt lyst å kjøpe den oransje.. Vil ha en "køddebåt" , men gidder ikke legge så mye ut på selve båten da jeg har planer om å gjøre veldig mye Men den gh'en så veldig bra ut! Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 har prata mye med han som selger i dag, og har fått diskutert litt pris og sånt, han skulle sjekke hva prisen for frakt ville bli i morra, sender vel med en norlinebåt fra fredrikstad opp hit til ålesund, for det er jo et stykke å kjøre for å hente den lille båten. men det ser ut som det blir den båten, leitinga over da kanskje? (det var på tide) Lenke til kommentar
Golito Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 fikk du greie på hva den greia er? Ville kreve GODE og MANGE bilder før jeg kjøpte noe usett.. Kjøper du med motor? Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 den greia var der plutselig ikke lenger, så den var blitt fjerna... og jeg kjøper selvsagt uten motor... skal vel ha på en tohatsu 25/30 og muligens en cmc pt-35 der bakpå... Lenke til kommentar
Golito Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 bare så det er sagt, finner du gh'er til denne prisen så ikke nøl når du er sikker.. Disse forsvinner på noen minutter ofte, snakker av erfaring! Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 vet det, men han har lovet meg å ikke selge den, og jeg får vite frakten i dag Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 hmm... fikk svar på hva frakten kommer på... 5-6000! det blir nok alt for dyrt! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sikker på du ikke har en null for mye? Jeg fikk sendt en Bever 350 fra Oslo til Bergen for 2000 tror jeg ? (er ikke helt sikker da dette er lang tid siden) Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 det er ikke en null for mye... jeg synes dette var utrolig mye for å sende en 11 fots båt Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det var det jeg og synes. Undersøk selv da, og se om han prøver å lure deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå