eivinds2 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei jeg har en toshiba p200 1a2 laptop. Jeg slå av ahci i biosen så jeg får fikset dualboot med xp og vista. Problemet er bare at jeg ikke finner ut hvor i biosen jeg gjør det! Finnes det noen skjulte alternativer? Her er i allefall de mulighetene jeg har åpent tilgang til: Main System Time System Date Hard Disk Hard Disk Quiet Boot Power On Display Total Memory BIOS Vers. Language Advanced Legacy USB Support Core Multi-Processing Execute-Disable Bit Capability Intel Virtualization Technology Dinaymic CPU Frequency Mode Built-in LAN Wake-up on Keyboard device Critical Battery Wake-Up Security User Password Is Supervisor Password Is Set User Password Set Supervisor Password Built-in HDD1 Status Built-in HDD1 Passowrt Select Set HDD User Password Others Low Battery Alarm Panel Close Alarm System Beep Boot CD/DVD HDD FDD LAN Her er full spec på laptopen hvis noe info skulle trenges Biosen identifiserer seg som en phoenix ver.150 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå