Footy Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 hehe, nei jeg mente faktisk det eneste delen av korter her så som ikke er oppgitt, tykkelsen fra PCB til toppen av "kjøleinskappslinga" eller hva du nå skal kalle det Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Har solgt mitt 8800GTX for noen uker siden så kan ikke ta mål, men det er en dualslot kjøleløsning så finner du ut ifra hvor at en slot er 17mm tykk får vi 32mm tyk minus ca. 2mm da den ikke er fult så tykk får vi ca. 3cm tykk kjøler Kan dessverre ikke gi deg akkurat mål på mm Edit: skulle funnet fram et skyvelære om jeg hadde kortet her hadde du fått det på en 1/20 mm nøyaktighet Endret 25. januar 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
Footy Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 målte meg fra, det passer... Men så en siste ting, GTX kortet trenger jo 2 "strømforsyninger", du skjønner hva jeg mener. sjekka hva jeg har på PSU, jeg har 2 uttak, men det er på samma kabel, skulle gå fint det? (Aldri kjørt SLI eller lignende da jeg antar det er det kabelen er laget for). Regner jo med at PSU'en ikke har en sikring for hvert uttak.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det går bra da kabelen har stort nok tversnitt til at ikke skal være noe problem. Regner at PSU har en sikkring som går over alle utgangene Lenke til kommentar
Footy Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 da ligger http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343750 i postkassa om et par dager.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå