objorkum Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Har en 98-server og en 98-maskin. Når man høyreklikker på en maskin, som her servern og velger verktøy, får man opp nederst noe som heter administrer. De andre kan man ikke trykke på. Så kommer det da at administrasjon ikke er satt opp på denne maskinen. Hvordan får man det satt opp? Bare litt nysgjerrig, bruker VNC til admin. uansett. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Fant det selv. Låg i kontrollpanel --> passord --> ekstern administrasjon Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Unskyld, men hva er en 98 server? Det er noe jeg ikke har hørt om.... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Unskyld, men hva er en 98 server? Det er noe jeg ikke har hørt om.... lurer jeg og på Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Hehe det kan dere si. Altså en server som kun jeg og en annen bruker. Den kjører en eggdrop + fildeling + liten webserver. Går helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå