HøttenTøtt Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) God Kveld. Eg får ikkje til å boote med memtest86+, kan eg bruke memtest86? Eller er det noko gale med memtest86? Takker for kjappe svar EDIT: Ser helst at dere sender meg linker Endret 25. januar 2008 av HøttenTøtt Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har du husket å brenne .iso-filen som Image? Får ikke bootet hvis du bare kopierer selve .iso filen over på cd. Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Har du husket å brenne .iso-filen som Image? Får ikke bootet hvis du bare kopierer selve .iso filen over på cd. hmm...åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Kan variere litt avhengig av hvilken NERO version man bruker, men du finner sikkert riktig metode blandt disse treffene > her Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du bruker memtest86+ 1.70 Ligger her. http://www.ultimatebootcd.com/index.html Brenn iso image,boot cd velg memtest86+ 1.70 Er ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå