StudioARE Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Blir noe annet med skikkelig hardware inni ^^ Ble ikke akkurat så veldig fint med et hovedkort som jeg fant Skal begynne å plage dere om hvilket hardware jeg skal ha snart også Endret 15. mai 2008 av StudioARE Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Skal du finne et nytt hovedkort da? Synes du burde finne noen neonlys til å ha inni kabinettet Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg har et spørsmål angående den nøkkelbryteren. Hvor mangen hakk/stillinger kan du ha nøkkelen i, og har noen av de tilbakefjør. Jeg vurderer å kjøpe en, men jeg har ikke lyst å ha den på framsiden av kabinettet. Derfor tenkte jeg å ha den på baksiden, og bruke den og den vanlige bryteren til å skru på pcen. Men det blir ikke aktuelt hvis den bare har to hakk (av-på) og på er med tilbakefjær. Får å forklare det mer nøyaktig, går strømmen fra hovedkortet, til nøkkelbryteren til den vanelige bryteren og til hovedkortet. Kanskje jeg var litt for opptatt av hva jeg skulle bruke den til, en hvor mangen hakk den har... Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Beklager for litt sent svar.. Den har bare to "hakk" (merker ingen hakk ) og det er ingen tilbakefjær i den. Den funker jo å slå på med. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Takk for svar... Jeg hadde helt glemt denne posten. Jeg tror jeg kjøper en slik hvis jeg får sjansen... Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Da var det en liten oppdatering i prosjektet! Var det ikke noe om at man kunne bli sponset eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå