Kamikaze-Kanin Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er i tvil når det gjelder den spikerblikkplata di som viftegitter. Det er jo mindre hull enn plate jo... Skal du bremse lufta helt..? Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Var kanskje litt uklar... Nei, den plata skal brukes til å holde harddiskene (så en annen bruke den) Skal nok finne andre ting til å ha foran viftene Hvis noen (andre) har innspill eller andre ting så kan dere si det også Endret 31. januar 2008 av StudioARE Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Takk for fine kommentarer! Kan vel begynne med å si hvorfor jeg ikke har hatt en eneste oppdatering.. Vel dette er et skoleprojekt og læreren i faget har vært borte, men jeg har drevet litt med en papirmodell av pcen som jeg skal bli ferdig med (grunn: gjør målene enklere for meg ). Deretter til min virkelige triste nyhet: PCen min er DØD! Jeg slår den på, men den kommer bare med tre pipelyder før den bare står å går uten å gjøre noe som helst.. Skal til Elkjøp for å klage og kanskje jeg får en ny (les: vil ha bedre pc)? (Fikk ikke ) Heldigvis TROR jeg harddisken er ok, for det er det all infoen ligger om kabinettet.. (Den er visst ok! ) Skal oppdatere dere når jeg får startet på pckabinettet.. Endret 16. mars 2008 av StudioARE Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Update! (Denne (kommentar-)tråden har jo vært helt død i det siste!) Lenke til kommentar
EL-Retur kongen! Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvor brant det hen? Var det virkelig seriøst eller? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha! Hvilken dato er det i dag? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei Synd ned at prosjektet ditt gikk opp i røk, men fint at du kom igang igjen.. Ser at du skal ha et vindu på siden av kabinettet. det blir fint.. Har selv god innsyn i kabinettet. jeg hadde laget et spor på innsiden med en håndoverfres eller bordfres, lagt plata oppi og fuget hele herligheten etterpå. Hadde kansje hatt en svar avrunding i hjørnene på ca R 4-6mm. Du får i alle fall nok og gjøre på den korte tiden, går som oftest litt lenger tid en beregnet, men det er jo en hobby, så da er det det ferdige resultatet som er viktigst, at du blir fornøyd, da har ikke tiden så mye å si.. Lenke til kommentar
EL-Retur kongen! Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Å herregud!! jaja Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Ja, det er APRILSNARR! ..Men siste gang jeg tar en i mine egne tråder! Takk for godt råd Alu-Tech! (som uheldigvis klarte å poste i arbeidsloggen): Hei Synd ned at prosjektet ditt gikk opp i røk, men fint at du kom igang igjen.. Ser at du skal ha et vindu på siden av kabinettet. det blir fint.. Har selv god innsyn i kabinettet. jeg hadde laget et spor på innsiden med en håndoverfres eller bordfres, lagt plata oppi og fuget hele herligheten etterpå. Hadde kansje hatt en svar avrunding i hjørnene på ca R 4-6mm. Du får i alle fall nok og gjøre på den korte tiden, går som oftest litt lenger tid en beregnet, men det er jo en hobby, så da er det det ferdige resultatet som er viktigst, at du blir fornøyd, da har ikke tiden så mye å si.. https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=219656 https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=219657 Begynner å se at noe av den tekniske delen av PC-en vil bli utdatert når jeg blir ferdig.. jeg begynner å plage dere med det senere jeg Endret 1. april 2008 av StudioARE Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Aritig med den nøkkelstarten, du må si ifra hva du synes om den når du har fått koblet den opp. Er jo ett fiffig og billig alternativ til bulgin knappene da. Du får låse alle dører også da, så er vel PCen din ganske sikker også. Så litt på en slik en jeg også, fra Biltema ikke sant? Jeg fant ut at den ikke vil stå helt i stil til HTPCen min så derfor blir det nok til at jeg lager noe custom eller får tak i bulgin. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Så litt på en slik en jeg også, fra Biltema ikke sant? Jeg fant ut at den ikke vil stå helt i stil til HTPCen min så derfor blir det nok til at jeg lager noe custom eller får tak i bulgin. Jepp, fra Biltema. Mine egne raske bilder ^^ Takk for at du stakk innom tråden min. Hehe.. blir vel noen som kommer til å tjuvkoble PC-en min! Endret 4. april 2008 av StudioARE Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Viftekjøling Burde jeg gå for 120mm eller 140mm vifter? Noen anbefalinger? eller vannkjøling? [EDIT] Tar det heller HER Noen som vet om noen steder i Lørenskog og omkring som selger perforert aluminium? Endret 8. april 2008 av StudioARE Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Du kan bestille det fra Studiedata.dk - en dansk nettbutikk. Tror du må kontakte dem via mail om de skal sende til Norge. Veit ikke om noe i Lørenskog, men det burde vel ikke være umulig? Goscinny Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Takk for tipset, ser ut som en flott side, men jeg håper på mer nærliggende løsninger.. Prosjektet ditt har vært til stor inspirasjon for meg! BTW: Oppdatering! Endret 23. april 2008 av StudioARE Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du får ønske deg en vinkelsliper til jul, så du slipper å klippe metallet! Måtte le litt når jeg leste at du brukte lang tid på det=D -Emil Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 blir du ferdig til imorgen?, blir sikkert bra Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hei cHilfiger! Ble ferdig (det så du på utstillinga), men bare såvidt! Til de av dere som vil se litt av fremgangen er den HER Jeg skal love dere at jeg tar bedre bilder ved neste oppdatering! Endret 15. mai 2008 av StudioARE Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 det ble skitbra tilslutt, jeg håper du får all hardware til å fungere og stappe det inni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå