Gå til innhold

Stepping på XP1700+

enemigo

Anbefalte innlegg

Styr unna komplett hvist du skal ha en Tbred,du får garantert en med stepping A og disse er dårlig på overklokking.Kjøpte selv en Tbred 1800+ den klarte max 1,9 Ghz med 1,97 volt.

Venter nå på en 1700+ fra www.waterheads.dk,etter å ha mailet dem så sa dem at de klarte 2,4 Ghz de som var inne nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har nå bestillt fra www.waterheads.dk  :D

Robin B: gleder vi oss tro? :D

Gjett om jeg gjør. :D

Her er hva de skrev.

> De er JUIHB0203 lige nu, håber på lidt bedre uge nummer, men disse køre

over

> 2.4 ghz...

*gåsehud*

dette skal jeg ha til min:

epox 8rda+ volcano7+ 4stk 20dB zalamn kab vifter 256mc px3200 twinmos /m winbound geforce3 :D og seff en dæsj med as3

Lenke til kommentar

Faen.. jeg holdt på å bestille en 2100+ fra PsData i det jeg leste igjennom denne tråden... og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal velge...klarer ikke å få bestemt meg.

2100+ fra PSdata, eller en 1700+ Thoroughbred Unlocked Super Extreme Stepping fra Waterheads.dk... hvem av dem tror dere jeg får klokket lengst?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel det kan ta ganske lang tid!!! Jeg bestilte 16.Februar, og fikk den idag 6.mars. Men uansett, det skal bli morro å teste denne saken til helga!!! Rekker det ikke før dessverre!! Gleder meg!! (JIUHB 0302), total prisen kom på 1199kr.- inkl frakt og geybrer og toll.

Lenke til kommentar

Venomzorg:

Jeg kjøpte CPU fra PSData. Har prøvd å få tak i noen fra komplett men det ser ut som de ikke greier å levere den rette T-bred. Har prøvd flere butikker og i det hele tatt.

PS-Data sendte meg den XP2100+ T-bred AIUHB 0301 for .. tror det var nøyaktig 824 kr inkl frakt.

Jeg har et Abit NF7-S Rev 1.1 hovedkort. Ram er 512 MB Twinmos PC3200 m/Winbond.

Angående steppinger:

Jfr Overclockers.com og de resultatene som har blitt postet der ser det ut som at steppingen AIUHB 0248 er den desidert beste. Men generelt AIUHB er den beste.

Slik som det beskrives der er det de prosessorene som begynner på J som er low-end, mens de som begynner på A er high-end (mer overklokkbar). Dette bekreftes vel i en artikkel fra et annet nettsted også.

For all del. Det ser ut som at det er en del av folka der som har greid å klokke J-steppingene forholdsvis langt. Noen faktisk sinnsykt langt - 2,6 ghz og sånn. Men det er også mange som ikke har greid det for å si det sånn. Rett og slett fordi at noen støtter det og noen ikke.

Men når det gjelder A-steppingene, og især AIUHB ser det ut som at alle mer eller mindre har krøpet over 2.25 Ghz-grensen.

Se gjerne selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...