manet44 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Få bare opp en liste med ca 10 land, men ikke norge.. Hva skal jeg gjøre for å legge til en norsk bank? Har SparebankenVest Lenke til kommentar
melsom Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Få bare opp en liste med ca 10 land, men ikke norge.. Hva skal jeg gjøre for å legge til en norsk bank? Har SparebankenVest Det får du dessverre ikke gjort enda. Tror de skal utvide med flere land iløpet av februar, hvor norge også er inkludert. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vær obs på at både PayPal og AlertPay ikke gir deg noen sikkerhet når du kjøper varer. Betaler du med en slik tjeneste og noe går galt så er det veldig lite du kan få gjort med det. Har du først sendt penger så er det ingen måte å få pengene tilbake utenom at den du sender til vil sende de tilbake. Betaler du derimot med Visa f.eks. så kan du i verste fall henvende deg til Visa dersom det viser seg å være svindel og den du har kjøpt av ikke er redelig. Da kan du få tilbake pengene av Visa hvis det er åpenbart at du har retten på din side. http://www.amazon.com/AlertPay-com/dp/B000A6FIVK Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, men jeg tenker bare på og overføre penger fra alertpay/paypal konto TIL banken.. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hva betyr SWIFT BIC og IBAN? Skal overføre noen penger til banken min, og må da oppgi dette Endret 2. november 2008 av Nordfonn Lenke til kommentar
Makky Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vær obs på at både PayPal og AlertPay ikke gir deg noen sikkerhet når du kjøper varer. Betaler du med en slik tjeneste og noe går galt så er det veldig lite du kan få gjort med det. Har du først sendt penger så er det ingen måte å få pengene tilbake utenom at den du sender til vil sende de tilbake. Betaler du derimot med Visa f.eks. så kan du i verste fall henvende deg til Visa dersom det viser seg å være svindel og den du har kjøpt av ikke er redelig. Da kan du få tilbake pengene av Visa hvis det er åpenbart at du har retten på din side. http://www.amazon.com/AlertPay-com/dp/B000A6FIVK Alt avhenger av hvor du betaler med bl.a. paypal. Man er dekket på ebay hvis selgeren er godkjent av ebay/paypal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå