Gjest Slettet+564654123 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei kloke orakler, Kjøpte en Nokia 5610 i dag. Ypperlig lyd (i mine egne øretelefoner) og greit kamera. Flott skjerm. Ikke fullt så moro at telefonen ikke finner minnekortet (bruker 1 GB som fulgte med) Blir vel en tur tilbake til Elkjøp i morgen. MEN: Testen på Aftenposten.no (http://forbruker.no/digital/tester/mobil/article2178700.ece) sa at det fulgte med programvare for PC og Mac, men det er jo bare tull. Spørsmålet mitt er om noen vet om en metode (software) for å koble mobilen til Mac'en min via den medfølgende USB-kontakten og således kjapt laste opp musikk (samt overføre bilder ned på Mac'en)? Kjappe tips mottas med stor takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+564654123 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hmmm, det finnes med andre ord ikke noen løsning ... ? Lenke til kommentar
jic Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det finnes egen program for mac. Den heter iSync kan lastes fra Nokia.no under programvare Lenke til kommentar
Gjest Slettet+564654123 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det finnes egen program for mac. Den heter iSync kan lastes fra Nokia.no under programvare Takk for tips! Det var dessverre langt fra alle telefoner som var kompatible (også for programmet Nokia Multimedia Transfer), og Nokia 5610 var en av mange som manglet i listen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå