huldal Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg er ingen fan av denne type spill, men dette ser faktisk litt spennendes ut. Er det å anbefale? Har det noen konkurrent som er bedre??? Bør ikke være for vanskelig.....er litt utålmodig når det gjeld spill.... Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dette spillet synes jeg er bra. Burde være overkommelig på enkleste nivå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har dette på Xbox 360, syns det er veldig bra ihvertfall. Har ein god online del også som du glatt finner glede i. Lenke til kommentar
Diceman_ Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg plukket opp dette spillet brukt på EB Games for 250 kroner, og det er absolutt verdt pengene. Synes det er veldig bra med overraskende bra grafikk. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fullførte Ghost Recon Advance Warfighter 1&2 denne helgen. Veldig godt produkt fra Tom Clany`s. Spilte på Xbox 360. Anbefales. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 har tenkt å plukke opp dette jeg å.. Er den mange som enda spiller dette online?? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå