Karlson Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg har et sett Beyerdynamic DT231 som jeg bruker foran PC-en. Problemet mitt er at ledningen er så lang at jeg hele tiden ruller over den med kontorstolen. Så det jeg lurer på er: Hvor mye tåler ledningen? Vil det bli noen merkbare forskjell i lyden? Takker for svar Arne Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg har selv kjørt over ledninga på headsettet mitt sikkert flere tusen ganger, og blir like irritert hver gang. Men jeg har ikke merka noe forskjell på lyden. Så lenge du ikke ødelegger isoleringa på ledninga og begynner å tære videre inn, så er det ikke noe fare. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Jammen da så. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Jammen da så. Takk DT231 ledningen er nesten bare gummi, selve lederne er utrolig tynne, så du kan nok kjøre direkte over dem en del ganger. Forøvrig er det ingen grunn til å beholde lange ledninger. Mine nyinnkjøpte akg k518dj hadde 1 m kortere ledning 25 minutter etter postmannen kom med dem, og når det gjelder dt231 så har mine utbyttbar ledning: http://i136.photobucket.com/albums/q187/Cp.../dtdtdtdtdt.jpg så kan jeg bare lage ledninger etter som jeg vil, selv om grunnen til den modifikasjonen er at jeg skal se hvordan det blir med en liten blåtannmottaker på dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå