Murildo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei! jeg la inn ubuntu på min nye toshibamaskin igår. Men fikk ikke støtte for å spille av nettv på nrk.no. Ellers får jeg ikke spilt av mp3er. Jeg har nå prestert å rote til alt av pakker osv under synaptic packages.. Noen måte å reinnstallere alt slik det var rett etter ubuntu ble innstallert? Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei! jeg la inn ubuntu på min nye toshibamaskin igår. Men fikk ikke støtte for å spille av nettv på nrk.no. Ellers får jeg ikke spilt av mp3er. Jeg har nå prestert å rote til alt av pakker osv under synaptic packages.. Noen måte å reinnstallere alt slik det var rett etter ubuntu ble innstallert? Pakkene: ubuntu-desktop ubuntu-minimal ubuntu-standard linux er de fire hovedmetapakkene til ubuntu som forteller aptitude / apt-get hvilke andre pakker som skal installeres. sudo aptitude reinstall ubuntu-desktop ubuntu-minimal ubuntu-standard linux burde derfor reinstallere alt du evt har fjernet. Dersom du har aktivert alle pakkekildene i System->Administrasjon->Pakkekilder (eller noe lignende). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå