epqr Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 jeg har en gammel pc som kjører windows 2000. harddisken er på ca. 35 gb og ram'en er 128mb. den går ganske treigt. jeg tenkte jeg skulle prøve å bytte ram på den me njeg vet ikke helt hvilken type den kan bruke.. har også en bærbar pc' med DDR2 (II), går det ann å bruke det i den gamle stasjonærere eller hvliken type ram burde jeg velge? Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du må finne ut hva slags hovedkort du har, for å finne ut hva som er kompatibelt med det. Høres ut som om pcen er ganske gammel, men burde nok likevel være greit å finne nye rambrikker. Vil ikke tro de du har i den bærbare vil kunne brukes til den stasjonære, men hvis de er kompatible ville jeg nok heller satset på et nytt sett med brikker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) hvis det er stasjonær er det vel vanlig sdram-100 eller 133 mhz, det spiller ingen rolle hvor rask den er, bare den passer i sokkelen. er det bærbar er det vel so-dimm sdram 100 eller 133mhz. kan noen bekrefte dette? bærbar ram er ikke kompatibel med stasjonær hovedkort. Endret 26. januar 2008 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå