Rex_Rodney Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei, trenger litt hjelp her.. putter i firewire i kameraet og pc`n, ingenting skjer, har prøvd både med kamera av og på... noen tips? Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Svært få opplysninger du kommer med da? Er du sikker på at det er FireWire, og ikke USB? Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Svært få opplysninger du kommer med da? Er du sikker på at det er FireWire, og ikke USB? Ja er sikker... og hvem andre opplysniger vil du/dere ha? Funket forrige gang jeg prøvde, er et kamera jeg har lånt fra jobben bare... Endret 25. januar 2008 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 F. eks kameratype mm. Red.program. Men nå sier du jo at det var greit sist du brukte det, så da er det noe spesielt. Dårlig kontakt? Har du prøvd å overføre til en annen PC? Kamera skal vanligvis stå i avspilling, det styres fra red.programmet. Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 F. eks kameratype mm. Red.program. Men nå sier du jo at det var greit sist du brukte det, så da er det noe spesielt. Dårlig kontakt? Har du prøvd å overføre til en annen PC? Kamera skal vanligvis stå i avspilling, det styres fra red.programmet.Du hører ofte et 'pling'når PC finner kamera. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Hmm, jeg prøvde en firewire utgang bak på datan , og da fant den kamera, men og velge den inne på f.eks moviemaker til og øverføre går ikke, for det første henger den seg en stund når jeg velger enhet (altså kamera) og når jeg trykker start overføring får jeg beskjed om det ikke er bånd i dv enheten, sett inn et bånd for og spille inn video... men bånd er jo i... har forresten kjørt en re install av datan for litt siden , kan dette henge sammen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå