misvan Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Som topicen sier, får ikke til å se film i firefox... etter 2-4 sekunder stopper filmen, jeg må klikke på progress-bartingen, så går den i nye 2 sekunder så skjer det samme igjen... må kopiere alle url'r inn i IE og se filmen der:-\ irriterende... noen som har forslag til løsning? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Som topicen sier, får ikke til å se film i firefox... etter 2-4 sekunder stopper filmen, jeg må klikke på progress-bartingen, så går den i nye 2 sekunder så skjer det samme igjen... må kopiere alle url'r inn i IE og se filmen der:-\ irriterende... noen som har forslag til løsning? lasta ned "flash"? Lenke til kommentar
misvan Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 jepp... er vel ikke det som er problemet når den spiller av i 2 sek for så å stoppe? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 jepp... er vel ikke det som er problemet når den spiller av i 2 sek for så å stoppe? har du nyeste versjon da? Prøv å reinstaler Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei. Du har ikke noen sånne Addons installert da. FlashBlock eller NoScript eller noe sånt. De kan stenge litt av hvert har jeg sett. Heldigvis sier jeg egentlig. Jeg har begge disse installert og mange flere Addons og jeg må godta sider for å få enkelte ting til å fungere. F. eks å se film på vg.no f. eks. Så se om du har noen Addons liggende i Firefox som kanskje sperrer for noe. Du finner addons under Tools->Addons. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Først å fremst, er det Flash-film du prøver å se eller er det annen type film? Hvis det er for å se *.asf eller andre lignende så kan du prøve denne: http://port25.technet.com/pages/windows-me...n-download.aspx Endret 26. januar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Min firefoks er litt rar... ser jeg på noe på Gametrailers f.eks så kommer filmen men den fulger med ned når jeg scroller... meget irriterende... Lenke til kommentar
misvan Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 har lastet ned nyeste versjon av Flash player... har heller ingen addons installert, eneste jeg fant var: "DOMinspector" og "Talkback"... Gjelder alle type filmer... youtube, break osv... Lenke til kommentar
JohnCalzon Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har samme problemet.. veldig irriterens. jeg bruker opera. den har begynt å tulle nå i det siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå