Ruste Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hadde tenkt til å kjøpe meg en Playstation 3 etter jul, prisene tror lå på rundt 3000 kroner på den tiden så jeg trodde at det ville holde seg der, men det ser ut som om at prisen har økt, for Elkjøp selger 40 GB utgaven til en pris av 3795. Har det vært en økning i pris? Eller er det jeg som har sett feil og trodd at 40GB utgaven var billigere enn den egentlig er? Og tror dere at det vil hjelpe og vente til rundt april-mai måned med å kjøpe seg en Playstation 3? ;D Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det var enkelte butikkar som hadde tilbod på PS3 før jul. No kan du få den for ca. 3500 og oppover. Om det er verdt å vente eller om du bør kjøpe no blir for så vidt ei vurderingssak. Dette er diskutert i fleire tidlegare trådar. Nyleg her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=901187 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 du får det jo aldri billigere enn 3000kroner i april mai.. så visst du kjøper nå koster det deg KANSKJE 150kroner per måned å ha den i hus, småpenger. Og det er OM prisen blit satt ned innen den tid, det har du ingen garanti for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå